Bim december 2023
1/12 - Lillfia989, andra barnet, elfte försöket
26/12 - kiwikiwi 2a barnet, 1 försöket
1/12 - Lillfia989, andra barnet, elfte försöket
Hoppar in här, tog negativt test idag men är bara på äl+7 och 9 dagar till bim. Första barnet gick på första försöket så hoppet ligger att det ska gå lika lätt denna gång men de vågar jag självklart inte tro.
Haft lite känningar i brösten men tror mycket är inbillning..
Nu kom mensen, 3 dagar sent. Så besviken för jag hade så mycket symptom.
Åh håller tummarna för oss! Sist jag var gravid var 12 år sen så minns inte hur det var då hehe.
denna månad är första riktiga försöket att bli gravid med ägglossningsstickor dessutom, något jag inte använde förra graviditeten. Hade stegring 9 december så ägglossning måste ha blivit 10e.
hur länge har ni försökt? :)
Extremt svagt streck om de inte får kallas det, skugga, 7 dagar kvar till mens, räknade fel på tiden.
Också känt mig så säker på att jag varit gravid pga symtom och förundras över hur tankekraften kan ge så många inbillningssymtom. Bim på tisdag och nu känner jag hur mensen är på g.
Tagit flera tidiga test som varit tokblanka, tyvärr. Men bara första försöket denna gång, förra graviditeten tog de sig direkt så den förhoppningen fanns ju absolut nu med.
Alltså det är exakt samma situation här.
dock var min förra graviditet för 12 år sen och då var jag 24 så lite annorlunda kanske man får räkna med nu vid 36års åldern hehe.
något som händer just nu är att jsg plötsligt fick en stickande smärta i vänstra äggledaren. Undrar vad det kan bero på. Ska ha mens imorgon eller tisdag beroende på? känner ingen molvärk idag.
nepp, nu kom säkert Det som är mensen som en klocka.