Inlägg från: JagheterKarolina |Visa alla inlägg
  • JagheterKarolina

Bim december 2023

Hoppar också in här! Har en dotter på 8 månader och vi försöker med syskon. Har bara haft mens en gång och slutat amma. Tagit ägglossningstester (clearblue) och fick fast gubbe 16 Dec hade sista mensen 23 november. Tycker redan jag har graviditetssymptom men kan ju vara psykiskt köpt hem tester. vet inte hur regelbunden min mens är nu efter den tidigare graviditeten. vet inte hur jag räknsr bim. Är det för tidigt att testa nu med ett sånt tidigt test? 

• JagheterKarolina

Jag har bara ett tidigt test och 3 st som det står hur många veckor gravid, men klickade hem tre till tidiga tester, ska testa i morgon men kanske är för tidigt men så svårt att vänta! 🥹😅 bäst testa på morgonen va? 

• JagheterKarolina
    Constanza skrev 2023-12-26 21:12:38 följande:

Tack så jättemycke, tog ett digital early och fick gravid!!!!! 

känns som att jag drömmer ❤️❤️

Hoppas att den stannar och utvecklas till en frisk bebis och jag hoppas ni andra i tråden också får pluss snart, och får era efterlängtade bebisar 

Åååh grattis!!!! 🥳 
  • JagheterKarolina
    Gloover skrev 2023-12-26 21:36:48 följande:

ÄL +6 idag. Har haft så ont i brösten sen julafton. Kan det vara något eller är det för tidigt och bara inbillning? Tempar med NC och än håller sig temperaturen hög iaf.

Jag har känt samma! Men inget positivt test men kanske är för tidigt håller tummarna för oss!
  • JagheterKarolina
    DrömlivetiHD skrev 2023-12-28 17:17:27 följande:

Kan man ha mensvärk fastän man är gravid? Haft lite mensvärk till och från under dagen men ingen mens än 🙏 Hoppas mensen fortsätter hålla sig borta. 

Jag tycker att jag har som mensvärk, lätt illamående och ömma bröst (Brösten kan dock bero på att jag precis slutat amma) håller tummarna, osäker på min BIM men hade ägglossning 16 så tänker testa igen på söndag. ☺️
  • JagheterKarolina
    DrömlivetiHD skrev 2023-12-29 15:45:06 följande:
    Ja exakt samma här. Har köpt ett test idag så jag ska testa imorgonbitti 😊

Är det bara vi två kvar i denna tråd tro? Alla andra har kanske plussat eller gått vidare till januari tråd? 

Åh spännande jag ska testa på söndag! ☺️ varit negativt hittills men är så osäker på min BIM! 

ja det verkar som det? Hoppas vi får positiva resultat och inte behöver flytta med dit! ❤️

• JagheterKarolina

åh grattis 😍😍😍😍testade precis med men var negativt fortfarande inte paserat BIM än. vad använder ni för test?

• JagheterKarolina
    Gloover skrev 2023-12-31 06:16:50 följande:

Jaha. Temperaturen imorse störtdök och gravtest var negativt. Bara att hoppa över till januariråden för min del. 

Nu ska jag bara ta mig igenom den här dagen. Vi ska fira med småbarnsföräldrar (varav 1 gravid) och tre barn. Det jobbigaste är att hon som är gravid är en månad längre gången än jag skulle ha varit om jag inte fick missfall. Men tar jag mig bars igenom idag värdigt så är det nog lugnt sen. 

❤️❤️ jag hade negativt test igår väntar på mensen idag ? 😒 får nog också följa med till nästa tråd..
Svar på tråden Bim december 2023