• Startingover

Bim december 2023

letostancia skrev 2023-11-12 15:08:17 följande:
    Hej! Fått mens, hoppar in här

1/12 - Lillfia989, andra barnet, elfte försöket 
    2/12 - Bär, 3:e barnet, 7:e försöket efter MF
    2/12 - Letostancia, tredje barnet, tredje försöket
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket
    3/12 - pippi12345, tredje barnet, femte försöket
    4/12 - stellanova23, 3:e barnet, 2:a försöket
    5/12 - Madicken2023, 3:e barnet, 2:a försöket 
    7/12 - Lugnoro, 1:a barnet, 2:a försöket 
    9/12 - MissIsLiia, 4:e barnet, 9:e försöket!
    10/12 - StartingOver, 4:e barnet, 1:a försöket efter abort. 
    15/12 - smurfananna, 2:a barnet, 3:e försöket!
    Hoppar in här också. Detta blir vårt första försök efter en sent avbruten graviditet. Gjorde aborten i september men efter det har det varit en del komplikationer. Nu har jag iallafall den första riktiga mensen efter aborten, så borde få ÄL om två veckor och BIM 10 december. 
  • Startingover
    Natalina1451 skrev 2023-12-05 07:53:01 följande:

Flyttade över från novembertråden då jah aldrig fick någon mens för o läsa här inne till jag kunde skriva upp mig på listan. Men det blev en akut operation/skrapning i fredags för min del så tror inte det blir bim för mig denna veckan då? även Om jag skulle haft ägglossning så borde ägget följt med graviditetsresterna ut vid skrapningen eller hur? 

så då kommer det inte finnas någon mens att få imorgon då bim borde varit? 

Är det någon som har erfarenhet? 

hade ett sent missfall den 25/10 som jag blödigt mycket efter och förra veckan tog man då bort de sista resterna på op. 

så hinner nog inte med någon bim i december, beroende på när ägglossningen kommer igång igen.. fan man blir inte klok på detta, hänger kvar iaf så får vi se om det blir bim i december eller om jag får vänta ända till januari.. 

Jag gjorde en skrapning för 5 veckor sen, en vecka innan min beräknade mens skulle komma. Mensen kom precis som vanligt, det var bara lite mindre mens än vanligt. 
  • Startingover
    pippi12345 skrev 2023-12-05 18:08:50 följande:
    Äl11 idag, bim på fredag. Inget plus här 🥺
    Bim på lördag! Inte vågat testa än.. om inte mensen har kommit på fredag morgon så kommer jag att testa då, för vi har julfest på jobbet på fredag kväll 🤣
  • Startingover

Pippi12345: Jag har bara dyra tester hemma och jag är för snål för att använda dem innan bim 🤣🤣

• Startingover
    Madeleine Christiansen skrev 2023-12-29 18:57:52 följande:

Formens var 14 e dag senast blödde jag 11-13 december nästa bim 25 December

Oj, har du mens varannan vecka? 
Svar på tråden Bim december 2023