-
Detta eviga prat om att det är komplext. Exakt vad är det som är komplext?anonym05swe skrev 2024-06-11 11:31:53 följande:Jag ska ju försöka få till en träff men det är komplext.
-
Ot men grattis till studenten, TS!🍀🌸
-
Meddelande borttaget
-
Skulle det vara rimligt att bjuda ut någon du inte har känslor för?anonym05swe skrev 2025-02-07 16:47:58 följande:Det var ju exakt det jag sade? Har känslor för henne vilket gör det svårare att bjuda ut
-
Du menar om det är för långt, för komplext och hon inte får misstänka att du har känslor innan ni hamnar i en relation?anonym05swe skrev 2025-02-08 11:39:11 följande:Beror helt på situationen
-
Och om hennes bästa vänner är precis såna? Ska du skippa att träffa hennes vänner då?anonym05swe skrev 2025-02-23 17:11:42 följande:
Är inte sådana typer av personer jag umgås med, jag träffar bra folk. Vadå "har du bara åsikterna tills du är tillfreds"? Antar att du skämtar
Jo, det är för jag är kär det är svårt att komma på vad jag ska skriva. Har varit attraherad av andra men inte fått känslor som nu.
Nej
-
anonym05swe skrev 2025-03-01 21:57:21 följande:
speciellt i denna tidsålder där modern dejting är normen och där det är tabu att ens söka långsiktigt.
Och ja, knappast så jag är ansvarig för hur den moderna dejtingscenen ser ut.
Tabu att söka långsiktigt?
Moderna dejtingscenen?
Vad babblar du om egentligen? Det första är ju rena vanföreställningarna. Lever du i en slags parallell verklighet eller?
-
Jamen dåså! Sätt igång och dejta hon du gillar då. Problem solved.anonym05swe skrev 2025-03-24 11:15:42 följande:
Kan dejta folk utan problem men väljer att inte dejta ngn annan av respekt för hon jag gillar