anonym05swe skrev 2025-03-09 00:18:59 följande:
Jag har ansvar iom att jag inte bjudit ut henne än och försöker åtgärda det genom att bjuda ut henne efter eventet om det går.
Du fattar inte frågan.
Otrevlig? För jag svarar på frågor?
Nej. För att du är otrevlig kombinerat med att du inte svarar på frågor.
Du kallade mig feg och så ställde jag motfrågor för du attackerar enbart mig men inte nämnt ett ord om faktiskt dåligt beteende (som folk som är otrogna ex)
Ja, feg. Nej, du började projicera en massa konstiga åsikter på mig och just det: Jag har inte med ett ord nämnt otrohet eller något annat. Stämmer. Det var du som ansåg att du ville framställa dig som pårökt och drog igång nån jävla ovidkommande rant. Total yrsel.
Jo, jag kommer prata med henne definitivt. Hoppas det går vägen.
Prata i betydelsen nämna något allmänt kort, säkert. Det tror nog de flesta av oss. Sedan kommer ju inte mer att "gå".
Så du attackerar mig för det? Du tror jag kan göra allt från distans? Speciellt med dagens dejtingnormer där det är typ minimikrav på att en kille ska bjuda ut på exklusiva Michelinrestauranger och vara 198cm lång ex
Yrsel-rant igen. Vad sysslar du med?
Angående dina upprepade hänvisningar till "läs ursprungsinlägget" etc:
Tråden heter "... Vad bör jag göra nu?"
"Nu" var alltså 2023. Du sket i det och det blev aldrig något. Förutsättningarna gäller inte riktigt längre och trådens ämne är inte längre "nu".
Det som du bör göra i detta "nu" är att sluta fantisera efter "vill" och "ska" som sagt inte har hjälpt, eller hur?
Lägg nu ner innan du gör bort dig.