Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Varför skrev du att du pratade normalt med henne, brukar du prata onormalt med folk?
Du tror det är så enkelt?
Nej, poängen är att konversationen inte ledde någonstans
Du tror det är så enkelt?
Nej, poängen är att konversationen inte ledde någonstans
Nej, tidigare läste jag program
Ska läsa Sommar(kurser) och HT (program)
Nej, som jag ska läsa till sommaren
Har kunskaper av det sedan tidigare
Hur har du lyckats söka exakt 20hp förresten? Kurserna brukar vara 7.5 vardera.
Läser exakt 20 hp ja
Tre olika kurser 7,5 x2 samt en 5p
Skitsnack. Det handlar inte om logistik. Du kunde frågar henne om ni kunde prata själv några minuter, men du vågade inte. Om du vågat men ändå inte gjorde det så betyder det att du inte gillar henne tillräckligt.
När jag tänker efter, är du nog fan det största offret jag någonsin sett. Den som haft mest otur av alla jag hört talas om.
Andra löser sina situationer. För jävla ynkligt ...
Du attackerar mig bara och har gjort tråden igenom. Du tycker säkert det är bättre med folk som byter partner från månad till månad eller?
Om jag inte hade gjort något hade jag inte pratat med henne på event, inte dm:at henne ex. Ja, jag bör göra mer och bör ha gjort mer men det är inte enkelt. Har tidigare inte haft flickvän heller och vill gå in i en för sakens skull.
Du tycker säkert det är bättre med folk som byter partner från månad till månad eller?
Citat på råd/uppmuntran?
Ja och jag har tagit del av det men av de senaste du skrivit har du hånat mig. Jag hånar inte folk och kallar inte folk mindre vetande, inte sagt att jag är bättre än andra heller. Jag har inte med avsikt försökt göra folks upplevelser dåliga, jag vill bara hitta den rätta och slippa allt detta krångel med skapandet av en relation (och så säger vissa att detta är enklare än att bibehålla en bra relation). Har inte kallat personer "daterade och mindre vetande" heller.
Jag tar gärna emot riktiga råd, inte hån. Inte sagt att jag är bättre än alla eller lyckas med alla. Läs ursprungsinlägget. Jag har t.o.m erkänt flera gånger att jag helst hade varit i en relation redan i högstadiet, gymnasiet och nu men inte hamnat i någon under någon av de tre stadierna.
Nej, jag vill fortsätta agera och agera mer för att träffa henne.
Jag har scrollat igenom det du skrivit och är inte direkt råd, andra har gett mer direkta råd. Jag vill få så många råd som möjligt som ökar chansen att bli hennes (eller i värsta fall någon annans pojkvän om detta inte går vägen)
Jag besvarade enbart
Ja, jag hoppas också det lyckas. Att bli hennes vore som att gå på moln, nu lider jag bara istället av allt detta. Är så jobbigt.
På slutet har det varit mer hån snarare än råd.