anonym05swe skrev 2025-02-23 14:13:05 följande:
Vad menar du exakt med "fakta runt livet ska levas"?
Är stor skillnad att ha flickvän eller vara singel
Fast andra har sagt att det är dåligt att mötas på mitten tidigare när jag tog upp det i början av tråden? Ja jag är kär
Osäker? Inget eget ansvar? Inte sagt något av det samtidigt som jag inte har ansvar för allt ex ansvaret eller att jag föll för henne ex
Du har så många åsikter om människor, hur de är oseriösa och dejtar modernt eller dricker alkohol eller skvallrar om andra mm. Vad ska du göra när du sitter med en tjejs vänner och de agerar precis som det du ser ner på här? Sitta tyst eller säga dina åsikter? Eller har du bara åsikterna tills du är tillfreds med ditt liv?
Du är inte kär. Om du inte har skrivit något till henne på en hel månad är du inte kär någonstans, hon har bara blivit en hang-up eftersom hon är den första på länge som du blev attraherad av. Hon är någon du kan drömma om, en omöjlig dröm vad det verkar.
Du tar absolut inte ansvar, du skyller allt på omständigheter som är helt absurda. Varför ser inte andra människor så stora hinder? Varför klarar alla andra av att åka två timmar till en första dejt men inte du?