• Anonym

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Nu vet han ju inte ens vad det är han vill ha råd om längre. Ändå är det kass att han inte får dem (råden).

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2025-04-01 14:22:11 följande:
    De exemplen du tog upp med andra folks logistik var saker för länge sedan. Dvs inte relevant idag. 
    Vad vill du?
    Logistiken är mycket lättare idag och du vet redan vad du ska skriva. Stress-perioden är över. Du svarar flitigt och trevligt och är socialt framgångsrik och har gjort allt som du kan. Det är inte kört och hon är förmodligen intresserad.
    Heja heja.

Vad vill du? Vad ska någon skriva?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2025-04-02 13:02:30 följande:
    Det är inte orsaken till jag är singel lol 
    Vill inte "vara kär för sakens skull" 
    Är orsaken till att du är singel inte din brist på handlande?!

Vad är orsaken då?
  • Anonym
    Anonym (Hej) skrev 2025-04-02 20:25:30 följande:
    Det går faktiskt inte att förstå vad du försöker få sagt längre. Du skriver korta svar utan fullständiga meningar och dessutom helt utan relevans till frågan.
    *klappklappklappklappklapp*
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2025-04-02 15:10:02 följande:
    Pga är lojal och söker långsiktigt 
    Vi konstaterar alltså härmed att tjejen ifråga inte vet att du är intresserad pga att du är lojal mot någon som du inte har att vara lojal mot, samt återigen att du svarar frekvent och begripligt.

Orsaken till trådens existens och att hon inte driver situationen (som hon inte känner till) framåt är att du "bryr dig om henne".

Absolut. Heja heja.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2025-04-02 20:43:27 följande:
    Blev avvisad i ÅK 7 och varit på en tråkig dejt ja (tack modern dating).
    Modern dejting har influerat landets sjundeklassare till en skadlig nivå och sättet att dejta förblir oförändrat from 13-14 års ålder.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2025-04-02 20:47:10 följande:
    Anonym skrev 2025-04-02 20:44:54 följande:
    Vi konstaterar alltså härmed att tjejen ifråga inte vet att du är intresserad pga att du är lojal mot någon som du inte har att vara lojal mot, samt återigen att du svarar frekvent och begripligt.

Orsaken till trådens existens och att hon inte driver situationen (som hon inte känner till) framåt är att du "bryr dig om henne".

Absolut. Heja heja.

Samma person som sade att jag "skapat ett luftslott om henne" trots att jag vid det tillfället pratat med henne irl flera gånger...... 

Nej trådens existens är för att få bra råd i situationen. 
    Ser ju inte så bokstavs-autistiskt ut när du tror att om man har pratat flera gånger med någon så kan man inte ha byggt luftslott.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2025-04-03 20:54:13 följande:
    Har inte fördomar nej
    Du har som alltid ett slående icke-autistiskt sätt att konversera!
    Att alla andra i tråden inser din belägenhet är naturligtvis helt taget ur luften och absolut ingenting som du själv kan ha lagt grunden till, upprepade gånger.

Alltså, VILKA autism-befriade svar som levereras!
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2025-04-03 22:46:07 följande:
    Har redan sagt att jag har ansvar för en del saker flera gånger så vet inte vad du pratar om
    Jadu, vad är det du själv snackar om? Ansvar för vissa saker? Vad har det med dina "svar" och din autistiska konversationsstil att göra?

Du skriver och svarar alltså normalt och inte saker som "Har inte fördomar nej", "Jag svarar jo" etc för att du har "sagt att du har ansvar för vissa saker"?
    Tror inte att någon annan kan se sambandet.
  • Anonym

En person skriver inlägg som fem andra läser, ovetande om vem någon annan är. Samtliga fem drar slutsatsen att den förste är autist.
    Detta måste bero på att de helt och hållet hittar på det och kan omöjligen ha med att autisten skriver och resonerar autistiskt att göra, och orsakar det själv.

Ett oerhört icke-autistiskt resonemang på min ära.

• Anonym
    anonym05swe skrev 2025-04-05 16:55:51 följande:
    Finns det ja men långt ifrån alla eller ens så mkt som 65-70%
    Och på grund av detta officiella och orubbligt sanna faktum kan du alltså inte skriva till en tjej, trots att du redan vet precis vad du ska skriva, utan bekymmer vågar samt inte bryr dig om ifall andra får reda på det.

Det verkar logiskt.
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?