• Anonym (...)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2025-03-04 00:16:58 följande:
    Så du tycker oironiskt att för att vara en "social person" ska man gå på 47 dejter varje månad?
    Det är ingen som har sagt något om 47 dejter förutom du, det visar att du inte kan kommunicera adekvat
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2025-03-04 10:15:26 följande:
    Är inte denna vecka vi antagligen kommer träffas utan nästa vecka. Jag hade älskat att vara i en relation med henne på alla sätt.
    Du känner henne inte, hon kanske är jättejobbig i en relation.
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2025-03-05 10:49:09 följande:
    Jo, jag känner henne och jag tror absolut inte hon skulle vara "jättejobbig" eller jobbig överhuvudtaget i en relation
    Du känner henne bara ytligt. Du vet inte hur hon beter sig ensam med de som står henne närmast.
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2025-03-05 16:05:37 följande:
    Går inte att göra ngt bara vi den dagen tror jag 
    I synnerhet inte om du inte föreslår det i god tid.
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2025-03-06 10:09:31 följande:

Eh, håller inte med 

Nej, jag har inte valt denna situation. Inte direkt så jag bara efter att ha träffat henne "låt mig få känslor för henne" 

Du förstod verkligen inte vad hon menade med att du valt limbo? Eller låtsas du bara för att provocera fram fler inlägg till tråden?
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2025-03-06 20:51:32 följande:
    Jag har redan sagt att jag inte är felfri
    Kan du svara på vad du anser att ditt ansvar är i de frågor a?
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2025-03-08 23:36:21 följande:
    För tror hon är en person det går att hitta lösningar med baserat på mina träffar med henne, hon är smart och innovativ. 
    Så då kan du ju fråga henne då, säger hon ja så kan ni hitta lösningar för hon är en sån person?
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2025-03-09 00:07:11 följande:

Läs ursprungsinlägget 

Jag delar fortfarande alla de intentionerna och vill bjuda ut henne

Nej det finns inte svar på vad jag frågade i ursprungsinlägget.
  • Anonym (...)

Håller med om att du framstår som väldigt otrevlig i tråden. Du diskuterar ohederligt och beter dig arrogant mot de som svarar.

• Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2025-03-09 00:44:58 följande:
    Du tyckte också detta? Du tycker man alltså ska vara helt spontan och inte planera saker? Har det någonsin hänt något bra genom att bara agera helt spontant helt utan förväntningar eller visioner?
    I det här sammanhanget går det utmärkt att vara spontan. Man träffar någon man tycker verkar intressant på en tillställning och frågar om den vill hitta på något. Men du har dock haft gott om tid på dig att planera också om det är det du föredrar. Så det är inte problemet här.

Ja det har det.
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?