Inlägg från: Anonym (Tiden går) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tiden går)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2025-04-01 14:22:11 följande:
    De exemplen du tog upp med andra folks logistik var saker för länge sedan. Dvs inte relevant idag. 
    På vilket sätt är det inte relevant idag?

Du skyller ju fortfarande på logistiken, eller har det löst sig nu?

Grejen är att du har så många ursäkter så du glömmer vad du svarar. 
  • Anonym (Tiden går)
    anonym05swe skrev 2025-04-02 13:02:30 följande:
    Det är inte orsaken till jag är singel lol 
    Vill inte "vara kär för sakens skull" 
    Vad är då orsaken till att du är singel?
  • Anonym (Tiden går)
    anonym05swe skrev 2025-04-02 15:20:53 följande:
    Inre sagt om andra men finns personer som enbart "strular runt" i min ålder. Jag vill träffa den rätta kvinnan bara
    Så du har alltså inte träffat den rätta kvinnan ännu, därför är du fortfarande singel?
  • Anonym (Tiden går)
    anonym05swe skrev 2025-04-02 15:28:19 följande:
    Jag har känslor för en kvinna men iom att vi inte är i en relation (just nu iaf) kan jag inte säga att det är det rätta än
    Så anledningen till att du är singel är inte att du inte träffat någon du är intresserad av, utan för att du inte ännu inte bjudit ut henne. 

Varför tar du inte reda på om hon är den rätta? 
  • Anonym (Tiden går)
    anonym05swe skrev 2025-04-07 22:52:38 följande:
    Nej pga funderat på vad att skriva
    Fast det vet du ju redan. Ljög du i ditt förra svar?
    Anonym skrev 2025-03-27 19:55:33 följande:
    Det här måste ju ändå applåderas som ett av dina bästa och mest o-autistiska svar!

Eftersom det eviga mantrat "Jo jag svarar" stämmer så väl, passar jag nu på att fråga för FJÄRDE gången:

Vad är kvar nu? Bara formuleringen? Om någon skriver ännu ett sms som du bara kan använda rakt av (och vi glömmer att du skiter i alla andra exempel-sms) så skickar du det och bjuder ut henne?
    Vet inte exakt vad som är kvar. Allt beror på om hur det utvecklar sig. Vet redan vad jag ska skriva
  • Anonym (Tiden går)
    anonym05swe skrev 2025-04-08 09:36:50 följande:

Ja, vet ca vad jag ska skriva men funderar på hur kommer hon tänka om det

Detta visar ju att det är rädsla allt beror på, du är rädd att hon ska missuppfatta dig eller att hon ska tacka nej.

Bra, då är det utrett. Hur ska du nu gå vidare för att våga skicka iväg en fråga?
  • Anonym (Tiden går)
    anonym05swe skrev 2025-04-07 23:52:29 följande:

Eller jo, skrev med henne direkt efter eventet om själva eventet men inte efter det. 

Du tror det är enkelt att visa intresse för en person man vill spendera livet med (om det blir en relation liksom)? Är pga jag gillar henne det är svårare att visa det. Ursprungsinlägget stämmer fortfarande.

Om du vill spendera livet med henne varför är du då ute på dejtingappar för att få till träffar med andra?

Kåt ibland men vill inte ligga runt runt
  • Anonym (Tiden går)
    anonym05swe skrev 2025-04-11 10:12:01 följande:
    Vi är inte i en relation så är inget fel att vara på dejtingappar med det. Får inte direkt känslor för andra om man är på appar
    Men du vill ju träffa andra fast du bara har känslor för henne. Varför träffa andra om du ogillar omodern dejting? Att leta efter träffar på dejtingappar är ju modern dejting. Att träffa andra utan att ha känslor är modern dejting.

Så hur ska du ha det, modern dejting eller växa ihop? 
  • Anonym (Tiden går)
    anonym05swe skrev 2025-04-11 10:45:59 följande:
    Nej har inte gett upp även fast läget inte är det bästa
    Om du börjat leta efter andra, vilket du gör (fast du inte gillar modern dejting), så har du gett upp hoppet. 
  • Anonym (Tiden går)
    anonym05swe skrev 2025-04-11 11:15:42 följande:
    Letar inte efter andra bara för jag sporadiskt använder dejtingappar...
    Enligt din tråd vill du få till träffar. Är det bara sex du är ute efter?
  • Anonym (Tiden går)
    anonym05swe skrev 2025-04-11 15:01:20 följande:
    Nej, jag söker enbart långsiktigt
    Även på dejtingapparna?
  • Anonym (Tiden går)
    anonym05swe skrev 2025-04-10 22:17:52 följande:

Nej, handlar om logistik och det jag sade tidigare främst 

Vet ej

Ändå skriver du så här i din andra tråd. Här erkänner du att du inte kan/vågar frågar om en träff. 

Hur ska jag göra för att träffa den rätta som jag kan göra allt med? Är kåt rätt så ofta men vet inte ens hur jag kan ragga upp tjejer liksom. Vill dock helst enbart träffa en och bli ihop med en tjej som har lika hög sexlust liksom .

Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?