Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Ska plugga sommarkurser (har redan sökt) så jag får CSN till HT samtidigt som jag söker jobb
Vad bra att du sökt sommarkurser! Hur går tankarna inför höstterminen?
Nej, absolut inte. Nej. Har äkta känslor
Har sökt ja och har chans ja
Jo, jag har gjort saker bland annat skrivit med henne. Ja, jag bör ha gjort mer tidigare men ska försöka mer för att bli hennes.
Kurser först till sommaren och sedan program
Jag fattar inte på riktigt! Är hon inte det viktigaste för dig?
Sluta tjata på honom! Den verkliga anledningen till att han inte såg till att få prata enskilt med henne på eventet är att han inte är så himla intresserad av henne egentligen. Eftersom hon inte sökte upp honom enskilt är inte hon heller intresserad.
Tror detta mest är en verklighetsflykt, nice att drömma om en tjej som bor för långt bort för TS, en "omöjlig" kärlek. Han tror inte att det kan bli något, det är ju så komplext, vilket gör tjejen till en ofarlig dagdröm när plugg- och jobbsituationen är tuff.
Det är oetiskt att anklaga folk för saker utan att ens ha träffat ngn
Apropå logistik hittade jag en intressant universitetskurs till dig på antagning.se :
Logistik 1, 7.5 hp - Linköpings universitet
Nej, jag kan redan dejta och har bra sociala förmågor och ingen nfp-diagnos på något sätt.
Kan dejta folk utan problem men väljer att inte dejta ngn annan av respekt för hon jag gillar
Jag kan också ta kontakt med folk och är bra socialt och har ingen NFP på något sätt.
Den där länken kan vara nyttig för andra (som faktiskt har NPF inte mig)
TS vet inte ens om tjejen är hetero.