• Anonym (X)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Så vad ska du göra? Konkret nu TS, vad är ditt bästa steg?

• Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-03-08 23:36:21 följande:
    För tror hon är en person det går att hitta lösningar med baserat på mina träffar med henne, hon är smart och innovativ. 
    Hon är smart och innovativ och kan hitta lösningar men du är det inte. Det är kört om du inte agerar.
  • Anonym (X)

Det låter som du känner dig tvingad, du måste väl, inte hurra, nu kan jag?

anonym05swe skrev 2025-03-08 23:57:35 följande:

Jag svarade det redan men har agerat genom att skriva med henne för är mitt ansvar att visa att jag bryr mig om henne (vilket jag gör) så det åtminstone någorlunda kan tolkas rätt. 

Citat eller belägg? 

För med avståndet gör det svårare att tolka exakt hur det som skrivs tolkas, vissa personer tolkar saker olika (även om det är exakt samma text) 

Feg? Du attackerar mig för jag har känslor och försöker mitt bästa för henne inte för mig själv för bryr mig om henne enormt, söker inte en relation för MIN BEKRÄFTELSE utan för jag vill ge all min kärlek, stöd och uppbacking för henne. Du tycker det är bättre med folk som strular runt varje helg eller folk som är otrogna? Inte konstigt att normal moral i Sverige är som bortblåst (där ex personer som varit otrogna eller personer involverad i dåliga saker (som brott) hyllas. Personer som t.om erkänt i medier som varit otrogna skrivs i positiva ordalag. 

Jo, jag kommer träffa henne nästa vecka antagligen så måste prata med henne där och själv om det går. 

• Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-03-09 00:38:13 följande:

Nej, jag kan inte lägga ned innan jag gjort ytterligare för henne. Är fel att ge upp.

Vad har du gjort FÖR henne?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-03-09 10:01:23 följande:
    Har ingen tråd om katolicismen eller ens kristendomen? 

Jo, jag vet hur men allt är inte alltid jättenkelt om du tror det. 
    Jag försöker 
    Nej, judendomen.
  • Anonym (X)

TS?

Anonym (Hej) skrev 2025-03-09 09:47:52 följande:
    Umgås du med några vänner utanför din organisation?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-03-09 16:28:30 följande:
    Inget har med att göra så är helt irrelevant. Orsakerna är av helt andra anledningar. 
    Inget beror på dig?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-03-09 20:51:01 följande:
    Många misslyckas också 
    Med både vänskap, kärlek, studier och jobb?

Njae.
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-03-09 21:10:03 följande:
    Jag har ansvar ja men allting har inte jag valt och externa faktorer finns också
    Vad är du ansvarig för?

Med vänner?
    Med kärlek?
    Med studier?
    Med jobb?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-03-10 21:15:14 följande:
    Ja men vill inte dejta runt utan enbart träffa den rätta. 
    Hur ska du lyckas med det när du inte umgås med nån alls utanför gruppaktiviteter i föreningen?
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?