-
För att vara allvarlig: andra människor beskriver hur de gått framåt i livet, trots logistiska hinder. Du avfärdar det till förmån för att fortsätta göra ingenting för att -ja, kan du förklara varför?anonym05swe skrev 2025-04-01 14:22:11 följande:De exemplen du tog upp med andra folks logistik var saker för länge sedan. Dvs inte relevant idag.
-
TS?
Anonym (Inget på spel....) skrev 2025-04-01 20:57:18 följande:För länge sen, när det var svårare som regel att ta sig från punkt a till b. Svårare eftersom man inte hade smartphones, sociala medier etc. Kanske till och med på den tiden då mobiltelefoner inte fanns utan det bara var hemtelefoner så det gällde att pricka när någon var hemma eller så fick man kommunicera via brev som man skickade med posten. För att inte tala om att det kostade extra att ringa utanför sitt riktnummer och mobilsamtal kostade flera kronor per minut.
Så, vad exakt i logistiken var enklare förr? Och på vilket sätt är det irrelevant att andra klarat av långdistansrelationer innan dagens teknik samtidigt som du inte gör det trots all teknik som underlättar. -
anonym05swe skrev 2025-04-02 15:10:02 följande:Pga är lojal och söker långsiktigt
Är du singel för att du är så bra, alla andra träffar folk för att de är illojala och vill knulla runt?
Hur står det till i huvudet TS?
-
Så du har inte träffat rätt kvinna?anonym05swe skrev 2025-04-02 15:20:53 följande:Inre sagt om andra men finns personer som enbart "strular runt" i min ålder. Jag vill träffa den rätta kvinnan bara
Vad gör du för att komma ut och träffa folk för att öka chanserna att möta henne? -
Varför är det svårare för dig än andra att ta första steget?anonym05swe skrev 2025-04-02 15:28:19 följande:Jag har känslor för en kvinna men iom att vi inte är i en relation (just nu iaf) kan jag inte säga att det är det rätta än
-
Hint: det här är inte svaret:Anonym (X) skrev 2025-04-02 15:29:18 följande:Varför är det svårare för dig än andra att ta första steget?anonym05swe skrev 2025-04-02 15:10:02 följande:Pga är lojal och söker långsiktigt
-
Vem var det du visade intresse för och hon dissade dig?anonym05swe skrev 2025-04-02 20:11:19 följande:Nej läs vad jag skrev istället. Blir snarare dissad för att jag faktiskt visar intresse och är tydlig att jag söker långsiktigt. Hade utan problem kunnat gå in i en relation för sakens skull men vill ej det.
-
Ha ha!Anonym skrev 2025-04-02 20:50:34 följande:Ser ju inte så bokstavs-autistiskt ut när du tror att om man har pratat flera gånger med någon så kan man inte ha byggt luftslott.
-
Vem har du visat intresse för och vem har dissat dig?anonym05swe skrev 2025-04-02 20:11:19 följande:Nej läs vad jag skrev istället. Blir snarare dissad för att jag faktiskt visar intresse och är tydlig att jag söker långsiktigt. Hade utan problem kunnat gå in i en relation för sakens skull men vill ej det.
-
När ska du inse att hela ditt liv (vänner, kärlek, sex, skola, jobb, boende) misslyckas och söka hjälp för att hitta nåt sätt som får dig att inte bara stå och stampa?
-
Vilka PRATAR du med om relationer och känslor TS?anonym05swe skrev 2025-04-03 23:45:10 följande:
Du förnekar att kortsiktiga förhållanden och dylikt finns eller? Nej, men dejtingnormerna idag är helt annorlunda än vad de var för ca 20-25 år sedan ex.
Nej, jag pratar med folk och baserar mina åsikter på riktiga saker
-
Vad vet du om dejting för 20 år sedan? Är dina föräldrar ditt ideal?anonym05swe skrev 2025-04-03 23:45:10 följande:
Du förnekar att kortsiktiga förhållanden och dylikt finns eller? Nej, men dejtingnormerna idag är helt annorlunda än vad de var för ca 20-25 år sedan ex.
Nej, jag pratar med folk och baserar mina åsikter på riktiga saker
-
På riktigt: varför är det svårare för dig än andra när det gäller dejting?