• Anonym (M)

Vill du gå på Swingersklubb?

Hur stort är intresset hos forumets medlemmar av att gå på swingersklubb?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du gå på Swingersklubb?
  • Anonym (Jag)

Nej, inget intresse. Gift kvinna

• Pungvax

Ja som sällskap till min tjej om hon vill det men jag har inget intesse att vara med någon annan än min tjej men jag tycker det är ok för henne att vara med andra det gör mig otroligt kåt 

• KimLinnefeldt

Ja, gå dit utan förväntningar men bra avtal sinsemellan. Se hur det känns. Bara titta på, eller kela med varandra, eller ha sex inför andra, i samma rum som andra... se var man hamnar, med tydliga signaler sinsemellan.

• Anonym (')

Nej. Varken som singel eller om jag vore gift. Skulle aldrig ens reflektera över att göra nåt sånt. Svarar på samma sätt som de flesta av oss. Det är oftast män som står för alla böjelser och sexuella avarter, inte kvinnor. 

Gå in på ett gayforum med alla dessa knasiga sexförslag istället. Bättre napp där.

• Anonym (M)

Nja, gayforum, menar du att alla män som vill gå på swingersklubb vill gå dit för att uppleva sex med en annan man. Så kan det säkert vara i vissa fall, men knappast i samtliga fall. Så enklet är det nog inte.

• Anonym (Sweet but a psycho)

Klart jag vill. Cool

• Anonym (')
    Anonym (M) skrev 2023-11-24 20:54:44 följande:

Nja, gayforum, menar du att alla män som vill gå på swingersklubb vill gå dit för att uppleva sex med en annan man. Så kan det säkert vara i vissa fall, men knappast i samtliga fall. Så enklet är det nog inte.

Pratar inte bara om innehållet i denna tråd utan om alla övriga knäppa trådar som dykt upp här på sistone om sexuellt avvikande aktiviteter.

Detta är ett familjeform och inte en lämplig plats att starta såna trådar på.
  • Anonym (SwingIt)

Är ett familjeforum ja, men just denna sida handlar om ?sex o sånt?. Håll dig till nån kyrklig tråd, kanske passar du bättre där. Själv har jag sambo sen 7 år o vi funderar starkt på att besöka en swingersklubb där vi tänkt att endast ha sex med varandra. Inget sjukt alls med det! 

• Anonym (')
    Anonym (SwingIt) skrev 2023-11-24 22:36:33 följande:

Är ett familjeforum ja, men just denna sida handlar om ?sex o sånt?. Håll dig till nån kyrklig tråd, kanske passar du bättre där. Själv har jag sambo sen 7 år o vi funderar starkt på att besöka en swingersklubb där vi tänkt att endast ha sex med varandra. Inget sjukt alls med det! 

Familjeliv är varken kyrkligt eller porrinriktat så nej, tycker du kan ge dig av istället. Sexforumet är inte avsett för att övertala folk till att gå med i suspekta klubbar för folk med böjelser. Det finns speciella nätsidor för sånt. 
  • Anonym (Abc)

Inget intresse av att se andra män nakna. Än mindre se deras långa pungar dingla i takt med höfterna. 

Nej jag skulle bli alldeles för avtänd i en sådan miljö för att det skulle vara någon mening att gå dit.

Svar på tråden Vill du gå på Swingersklubb?