• Anonym (Felfri)

Människor som kritiserar allt du gör

och talar om för dig hur du ska göra, leva, se ut, vad tycker du om såna människor? Och är de själva perfekta, gör allt rätt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Människor som kritiserar allt du gör
  • Moderator
    Observera!
    Det är inte tillåtet att spekulera kring vem  som döljer sig bakom ett anonymt användarnamn.
    Återgå till topic.
    Ha en trevlig fortsättning på kvällen
    Admin
  • Anonym (Finns_ju_en_del)
    Anonym (Lol) skrev 2023-11-25 18:20:13 följande:
    Du tar inte in de sakerna som skrivs och sägs om kvinnors åldrande för du inte lägger märke till dom,
    för du är man och så oerhört fast i din egna påhittade orättvisa där kvinnor är roten till allt ont.
    Du är faktiskt själv en av de männen som skickar ut signaler om att kvinnor i medelåldern inte duger länger just pga din fixering vid en 22 åring och en 24åring som
    du ältat i all oändlighet. Du säger att du finner kvinnor i din egen ålder attraktiva med men det känns som extremt tomma ord från "herr kräsen med ålderfixering".
    Nä sorry, du ältar detta just för att du vill trycka till alla jämnåriga kvinnor som aldrig funnit dig intressant.
    Nu förväxlar du nog mig med en annan medlem. Jag anser inte alls att "kvinnor är roten till allt ont". Jag pratar om vissa kvinnor på FL.

• Anonym (M)
    Anonym (Felfri) skrev 2023-11-25 08:28:42 följande:
    Jag är inte paranoid och tror att de flesta är ute efter mig. Jag pratar om de som faktiskt betett sig illa. Och ja, jag tycker att de gjorde det. Tycker inte jag är överkänslig som känner så. Det var onödigt av dom att säga vissa saker.
    Nej, jag mår inte bra.
    Jag är förbannad på de som kan säga vad som helst, som jag vet själva inte skulla gilla att höra samma. Men det är skillnad på folk. Bekvämt att säga att nån är känslig. Då kan man säga vad som helst. Man behöver inte ansvar för sitt beteende.
    Jag ser att du också försvarar kvinnorna, och antyder att det är jag som gör fel.
    .
    Varför har du lagt tråden i sex & sånt?
  • Anonym (Hopplöst)
    Anonym (Finns_ju_en_del) skrev 2023-11-25 17:06:37 följande:
    Jag ser sådana åsikter om kvinnor på Flashback främst, men väldigt sällan här på FL. Här sitter liksom kvinnor som är mellan 40-55 och skrävlar om hur bra de ser ut, att de ser fräschare ut än många yngre och att de har bra gener, vilket de tycker gör att de är i position att döma ut flertalet män som fula och avtändande.
    Och hur vet du kön och ålder på de du skriver med här?
  • Anonym (Finns_ju_en_del)
    Anonym (Hopplöst) skrev 2023-11-26 12:14:51 följande:
    Och hur vet du kön och ålder på de du skriver med här?
    De kanske själva har nämnt det?

• Anonym (Felfri)
    Anonym (M) skrev 2023-11-26 11:33:11 följande:
    Varför har du lagt tråden i sex & sånt?
    Går inte att göra en omröstning annars.
  • Anonym (Toker)

Mina föräldrar är sådana... Helt omöjliga att umgås med.

De är mycket framgångsrika men kräver att deras barn ska vara lika dana. Ingenting är gott nog. Det är helt omöjligt att göra rätt.

Nu är jag kanske inte misslyckad i objektiv mening, tvärtom. Men känslan när föräldrarna hela tiden uttrycker besvikelse och alltid säger att man gjort fel är ju svår att tvätta bort från huvudet.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Wa)

Varför är så många inlägg I tråden borttagn? 

• Anonym (Tröttsam)
    Anonym (Wa) skrev 2023-11-29 22:32:17 följande:

Varför är så många inlägg I tråden borttagn? 

Inlägg #41.
  • Anonym (Hopplöst)
    Anonym (Finns_ju_en_del) skrev 2023-11-26 12:22:41 följande:
    De kanske själva har nämnt det?
    Nej. Du har vid två tillfällen anklagat mig för att vara en medelålders tant. Varken kön eller ålder stämmer. Är nog snarare du som hittar på när du skriver om det här "gänget med medelålders tanter" som tydligen härjar här.
Svar på tråden Människor som kritiserar allt du gör