Inlägg från: Anonym (Xx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Xx)

Ser AI-tjejer bättre ut än riktiga?

Texten passar ju inte alls ihop med alternativen vid röstningen.

Hon ser datagjord ut, inte riktig. 

• Anonym (Xx)
    Anonym (artificiell dumhet) skrev 2023-12-08 18:43:51 följande:
    Spelar roll? Vi kanske kommer kunna tillverka barn under våra livstider. Vi kommer definitivt kunna byta ut kvinnor mot sexrobotar. Tekniken kommer inte gå att stoppa.
    De flesta män kommer dock inte vilja odla barn och ha en sexrobot istället så det är väl inga problem.

De män som hellre har en sexrobot är ju de män som kvinnor ändå inte vill ha så varsågod :) ingen kvinna kommer bry dig om det.
  • Anonym (Xx)

De män som vill designa kvinnor vill ingen kvinna ha, så som sagt, det är inga problem för oss om många män hellre har en sexrobot hemma och odlar barn i en artificell livmoder.

Vi kvinnor kommer klara oss utmärkt utan dessa män, tro mig :)

• Anonym (Xx)
    Anonym (artificiell dumhet) skrev 2023-12-08 19:15:38 följande:
    Jag tror många kvinnor kommer få omvärdera sina ignoranta attityder i framtiden då de görs meningslösa. Redan idag kan vi se att antal skiljsmässor och uppbrott ökar, antal par minskar och så vidare. Fatta då vad som kommer hända när män inte längre behöver kvinnor för sex och intimitet. Då blir kvinnor överflödiga.

Jag tror också att tekniken kommer utvecklas mot att folk faktiskt inte vill leva med andra människor som de behöver kompromissa med, utan kan leva med robotar som gör allt man vill hela tiden.
    Kvinnor mår bättre som singlar än vad män gör.

Och varför skulle kvinnor bli överflödiga pga AI-kvinnor? Det skulle väl skapas lika många AI-män som gör män överflödiga i så fall?

Du tänker att det ska skapas en värld där bara AI finns, varför ens odla bebisar? Varför inte göra AI-bebisar? Varför ska ens män fortsätta existera i denna världen som bara består av AI-robotar?
Svar på tråden Ser AI-tjejer bättre ut än riktiga?