Inlägg från: StudierKemi |Visa alla inlägg
  • StudierKemi

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Jag tycker att Ts är på rätt spår, typ. Man ska leva på ett sätt så att man inte "behöver" någon annan. Det är fantastiskt bra om man kan hitta olika sätt för att leva utan att ens leta efter äkta kärlek också. Oddsen är för dåliga helt enkelt. Det är bättre att lägga tiden på själv-utveckling.

Det är inte alls så stort och häftigt att göra en medelåldersperson till sitt "livets mening", inget speciellt och bra alls. Man ska inte bygga sin lycka på sånt som kan tas ifrån en. Bättre att få en mer välutvecklad hjärna istället, få skills, bemästra någonting. Prova att hobbyräkna matematik för årskurs 9, gör detta som hjärn-gympa. Man ska absolut inte underskatta 15-åringarnas matte. Intelligensen kan vara MYCKET hög hos en 8-åring har jag sett på youtube. Vad jag önskar att fler förstod att man inte ska vara livrädd för matte, och man ska inte skämmas för att man är på 9:ornas nivå t.ex.. Om man är på 9:ornas nivå är man jätteduktig.

Man ska utveckla hjärnan med olika hobbyer. När det gäller sexet så är det större chans att man "kommer" genom onani än vid samlag med partner. Ofta behöver båda parter komplettera samlivet med onani framför den andre, gäller män också har jag sett. Onani är super och jag kommer ofta som aldrig förr, trots att jag inte är i förhållande. Jag är jättesugen på en sexdocka för kvinnor, och hela min familj vet om detta att jag tycker att de är så fina Hjärta och de kan eventuellt tänka sig att hjälpa mig finansiera en (det kostar en hel del).

Dock så förstår jag inte varför man skulle vilja att en sån ska kunna prata, försvinner inte hela poängen då? Är det inte LUGN OCH RO som man ville få ut av det här? Göra som man vill?

Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre