• Gurksoppa

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Anonym (M) skrev 2023-12-10 08:46:13 följande:
    Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

1) Män och kvinnor är redan idag självständiga från varandra. Vi behöver inte varandra längre, utan kan leva fullgoda liv var och en för sig.

2) Behöver du prata med någon efter en hård dag på jobbet? Det här kommer AI kunna fixa inom bara några år. Elon Musks Grok AI kommer kunna förstå sarkasm och humor (vilket ChatGPT har svårt med idag), och därmed inte ha några problem med att ersätta en riktig människa.

3) Forskning med DNA och artificiella livmödrar är redan på väg sedan år tillbaka. Det här kommer säkert att dröja längre, men i framtiden kommer vi kunna skapa barn på konstgjord väg, och det kommer vara lika naturligt som en IVF-behandling är idag.

4) Antalet födda barn per kvinna är på nedgång globalt, och fler och fler människor över hela världen väljer att vara singlar. Även de mest framgångsrika människor kommer välja AI framför en tjej eller kille eftersom AI kan skräddarsys efter behov, och stängas av så fort man tröttnar.

Framtiden är singel. Framtiden är att män och kvinnor mer och mer kommer sakna anledningar att bilda par. Och jag tror att alla kommer tjäna på detta, folk kommer bli mycket lyckligare när de kan göra som de vill utan att behöva kompromissa sina liv med en annan vilja hela tiden.

Så här skulle en AI-tjej kunna se ut. Designad från grunden att vara så sexig som möjlig, att aldrig åldras och att aldrig vara en energitjuv.

//

Fyfan vad skönt!!! Slippa misogyna incels, låter som en fantastisk framtid! Länge leve feminism och kvinnors fria vilja ????🏻
  • Gurksoppa
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 08:33:58 följande:

Ja de är rädda och väldigt teknikfientliga. Säker samma som är livrädda inför bytet till 5G också. Ser bara vinster med detta, bra om människor får än mer alternativ att välja på. tror också många kvinnor kommer att använda denna möjlighet. Användningsområdet är enormt. 

Jasså? Jag ser fram emot denna teknik för att slippa misogyna incels, för att slippa män som föraktar kvinnor. Så jag tycker det är fantastiskt att dessa män kan interagera med en docka istället, då slipper jag och vi alla dessa buhu synd om mig trådar exempelvis. Genom att dockor införs kommer det bara bli enklare att selektera partner på marknaden för såväl män som kvinnor. De kvinnor som vill ha ett knullobjekt skaffar en docka, de kvinnor som vill ha en man med intellekt väljer en mänsklig man. Precis samma för män. Det kommer också leda till att det endast är de normalt begåvade människorna som fortplantar sig. Verkligen en win-win för mänskligheten. Synd att tekniken inte är här redan nu, det hade sparat oss alla mycket sinnesfrid.
  • Gurksoppa
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 10:01:58 följande:
    vilket ypperligt nedvärderande manshat du uppvisar. Du är nog inte riktigt heller så sund och normal som du själv inbillar dig. du bölar på bra med. Haha
    Manshat? vet du vad en misogyn incel är? Varför ska en man som hatar och föraktar kvinnor daltas med? Det betyder inte att jag hatar män. Eller förklara din tankevurpa tack :)
  • Gurksoppa
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 19:28:52 följande:
    Ja kan du kasta ur dig misogyna icel hur som helst så är manshat ordet med vändande post. Varför ska man dalta med en skribent som hatar och föraktar vissa män. 

Vet du vad ordet misogyn betyder? Ska vi ta fram
    ordlistan? 

https://svenska.se/saol/?id=1925057&pz=5

miso·­gyni [?jyni´ el. ?gyni´] substantiv~n kvinno­hat

så de män som hatar kvinnor och skyller sin ensamhet på kvinnor. Hur ska de bemötas? Är det fel att de får en tillbaka kaka? Hat föder hat förstår du. jag hatar inte män, jag hatar misogyna män. förstår du skillnaden? :)

• Gurksoppa
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 19:40:53 följande:
    Ja och kan du använda kvinnohat så kan jag använda mig av manshat. Det du och några till sitter och anklagar vissa män för gör ni själva. Det är ett äckligt manshat här av vissa skribenter. Kränkande och polariserande. 
    Jaha? Så du anser att misogyna incels ska bli bemötta med kärlek och omtanke? få erbjudande om
    sympatisex med? :) eller hur ska en sådan man bli bemött tänker du? Ingen tillbakakaka? dalta istället?
  • Gurksoppa
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 20:34:23 följande:
    att hata och stöta ut är inte medicinen i alla fall, desto mer du hatar andra kommer andra att hata dig tillbaka...hur tänker du dig att det ska sluta. Titta dig i spegeln och fråga dig vilken människa du verkligen vill vara
    jaha? Så om jag är rasist ska alla mörkhyade inkludera mig och bemöta mig med respekt? hahahaha!!!! tror du på jultomten med? Som man bemöter andra blir man bemött, enkel matte :) vad är konstigt med det?
  • Gurksoppa
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 20:51:31 följande:
    ja som jag sa, då hatar du alltså vissa män, du är en manshaterska, fine. fortsätt hata, du kommer säkert göra världen väldigt mycket bättre med det....
    snarare en tillbaka kaka. Vad hjälper det om jag skulle älska misogyna incels? Om du minns betydelsen av ordet misogyna? Så vad skulle det hjälpa om jag skulle älska dessa män? skulle de sluta vara misogyna då tror du? Eller ska jag bara erbjuda fittan så dessa män får knulla? Blir de mindre misogyna då? Om de får gratis fitta utan motprestation? Berätta gärna :)
  • Gurksoppa
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 21:05:30 följande:
    det finns visst ett ord för dig med, misandri, kanske till och med manshatande incel, vad vet vi. Fortsätt hata du om du tror att det kommer göra världen till en bättre plats....
    svårt att svara på frågorna ja ;)
  • Gurksoppa
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 21:24:12 följande:
    ja, med en så uppenbar misandri så är det meningslöst att svara och sen har det inte med trådens ämne att göra.
    Det har väl mycket med trådens ämne att göra? Att jag ser fördelar att dessa misogyna incels kan skaffa en docka istället. Win-win för alla parter. så hur har det inte med ts att göra menar du? En tankevurpa?
  • Gurksoppa
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 23:26:29 följande:
    Nej manshat eller kvinnohat har inget med tråden att göra. Rent skitsnack för att paja diskussioner. 
    På vilket sätt är det manshat att säga att AI och dockor är bra för misogyna incels? På vilket sätt är det att uttrycka hat? De får ett substitut som troligen gör dom lyckligare. ska jag istället säga *nej stoppa utvecklingen fy ajabaja klart misogyna incels ska ha en riktig kvinna istället*

var är detta manshat som du påstår mig uppvisa? Kan du vänligen vidareutveckla? :)
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre