StudierKemi skrev 2023-12-12 09:51:46 följande:
Vet inte varför jag svarar på alla dessa dumma trådar härinne, jag som har ett liv och allt... Jag som tycker att majoriteten är e****blivna. Men kvinnor känner inte attraktion/dragning till lika många, som män gör. Män kan se sig om efter något vackert hela tiden, glor och stirrar. Kvinnor har inte så. Detta beteende hos män gör kvinnor frustrerade. Det finns inte hunkar överallt att spana in, tycker kvinnor. Det måste vara en skön känsla att känna så mycket attraktion och vilja ha sex, för det är inte ömsesidigt ska du veta. Kvinnor får heller inte lika många orgasmer som män, det är män som kommer under sex och sen är det slut.
Jag är en förespråkare för New age därför, att alla ska leva ensamma, och ägna sig åt själv-utveckling och väldigt långa skolgångar. Det är inte tillräckligt lönsamt att ha någon om man tänker på det på djupet. Man måste hitta sina 100 sätt för att få ett perfekt liv i ensamhet. T.ex. skratta mycket när man är ensam (man behöver inte skratta ihop med en annan människa, allt kan göras själv), utvecklas sexuellt på egen hand, hålla igång hjärnan med mycket läsning. Stimulans behöver alltså inte komma från en konversation, räkna gärna 9:ornas matte för en sund hjärna. 15-åringarnas matte får absolut inte underskattas. Det ska vara kul att lära hela livet, man ska aldrig bli gammal i sinnet o.s.v..
Det är lika jobbigt för alla. Det är inte sex man vill åt, det är orgasmer som man vill åt.
Rätt kul hur du vrider på allt. Det är inte en skön känsla att alltid vilja ha sex men att aldrig få det. Den närmaste jämförelsen jag kan komma med för att du ska förstå är om du tänker dig att det hela tiden kliar, men du får aldrig klia.
Det finns ingen biologisk anledning för kvinnor att komma under sex, de blir blöta vid upphetsning vilket gör det lättare att tränga in, men that's it. Kvinnan klitoris är precis som mannens bröstvårtor helt meningslösa ur ett biologiskt perspektiv, men feminismen har övertalat alla att det är jätteviktigt för kvinnan att komma också.
Det är absolut inte lika jobbigt för alla, det är också en feministisk myt, bland många andra.