Skillnaden mellan ensamma män och ensamma kvinnor
Inget blir bättre av att hela tiden tänka orättvisa och vem det är mest synd om. Jag ser inte att kvinnor på FL ser sig själva som offer (vilka trådar är det?), men ser flera ensamma män som mer än gärna pålyser sig som offer med att dagligen skapa, buhu det är så synd om mig trådar och det är kvinnors fel, här inne.
Komplimanger kan ges på mer än utseende och med annat syfte än att flörta, får du/ni verkligen aldrig komplimanger på annat som tex vad duktig du är, du är så smart, vad snäll du är, vad rolig du är, vad omtänksam du är, du kan så mycket osv? Inte, då är det dags att jobba lite på personligheten och vad för slags signaler du skickar ut.
Ibland kan det vara svårt att identifiera komplimanger. ibland kanske dom inte kommer då mottagaren själv har svårt med kommunikation. De flesta går inte omkring och tänker att nu ska jag ge en komplimang för att samla pluspoäng, komplimanger är något som lockas fram och kommer naturligt i positiv interaktion med andra. Ju mer man interagerar ju större sannolikhet är det att bli sedd och bekräftad.
som oattraktiv kvinna får jag aldrig komplimanger på mitt utseende, utom möjligtvis saker som snygga skor eller liknande, vilket inte kan räknas som smicker. Så nej, alla kvinnor får inte den typen av komplimanger. Att du inte ser detta är för att du inte ser denna typen av kvinnor. Vi är många som inte syns men det räknas inte då du bara är öppen för att se din egen situation.