Inlägg från: Robert 832 |Visa alla inlägg
  • Robert 832

Bra sidor för att hitta KK

Anonym (Fru X) skrev 2023-12-12 20:57:31 följande:
    Badoo kanske? 

Dock förespråkar jag helt klart möten irl. 

Jag är kvinna och gift sedan evigheter (typ). Jag har två fantastiska älskare. En lite yngre och en lite äldre. Träffade båda genom jobbet och det var perfekt. Nu jobbar vi dock inte tillsammans längre men jag träffar dem fortfarande och har inga planer på att låta bli. Det är helt klart det bästa som hänt, har fått ett fantastiskt sexliv. (De känner inte till att de delar älskarinna så träffar de inte samtidigt.)
    Antar att din man känner till detta? Svårt nog att dölja en affär men två?

Till ts. Skaffa alla dejtingappar du hittar men dölj ditt ansikte och avslöjande information. Berätta svepande om dig själv och dina intressen och visa bilder på din figur eller bilder som kopplar till dina intressen och var ärlig med att du söker en affär, kanske också berätta varför.
  • Robert 832
    Anonym (Fru X) skrev 2023-12-12 21:44:57 följande:
    Varför skulle min man känna till min otrohet? 
    Inte svårare att ha fler än en affär. Bara dubbelt så härligt! 
    Framgick inte att det var otrohet, bara att du hade två älskare. 
    Låter hett! Avis på din man. 
  • Robert 832
    Anonym (Fru X) skrev 2023-12-12 21:59:32 följande:
    För ungefär sju år sedan bestämde sig min man för att han var klar med sex. Sedan dess har han inte haft sex heller. Men jag bestämde mig inte för samma sak. Jag är varm och passionerad och har inga planer på att lägga av med sex. Alltså skaffade jag det på annat håll. 
    Fast i ärlighetens namn tror jag att min man vet. Men han vägrar att prata om det. 
    Spännande relation ni har du och din man.
    Vill inte ta över ts tråd så vore väldigt kul om du ville säga hej i ett pm.
  • Robert 832
    felicityporter skrev 2023-12-13 23:36:21 följande:
    Hur kan du vara avundsjuk på honom och hur är relationen spännande? Han får aldrig knulla henne med henne men hon är otrogen med två andra som hon knullar bakom hans rygg. Vad är det som är avundsvärt? Det är en genuin fråga, jag kanske låter dömande men kan inte för mitt liv förstå hur någon kan tycka det är spännande och avundsvärt som du också skrev i ett tidigare inlägg.
    Som jag uppfattar inlägget är det inte så att han inte får men att han inte vill. I övrigt är jag mer dragen åt sexpositiva smått promiskuösa kvinnor och skulle inte ha något emot att vara i relation med en.
Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK