Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Bra sidor för att hitta KK

Anonym (Fru X) skrev 2023-12-12 20:57:31 följande:
    Badoo kanske? 

Dock förespråkar jag helt klart möten irl. 

Jag är kvinna och gift sedan evigheter (typ). Jag har två fantastiska älskare. En lite yngre och en lite äldre. Träffade båda genom jobbet och det var perfekt. Nu jobbar vi dock inte tillsammans längre men jag träffar dem fortfarande och har inga planer på att låta bli. Det är helt klart det bästa som hänt, har fått ett fantastiskt sexliv. (De känner inte till att de delar älskarinna så träffar de inte samtidigt.)
    Alltid intressant det där, att det är skillnad på folk. När jag var intresserad av en tjej på jobbet, så säger många kvinnor att man inte träffar nån på jobbet. De är bara där för att jobba, inget annat. Vi var båda singlar också. Många sa att jag bara var kåt.
    När kvinnor är intresserade av män på jobbet, då träffas många på jobbet. Det är ok att inleda nåt med en man på jobbet även om båda inte är singlar. Om det bara handlar om ligga så är det också mer ok.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (KK sidor) skrev 2023-12-12 19:19:45 följande:
    Bra sidor för att hitta KK

Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

några tipps för bra sidor 

tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.

Tinder är en ligg-app säger alla. Jag har inte hittat nåt än, efter några år. De jag träffat var från Happypancake och Badoo.
    Tinder och Badoo, där måste man matcha innan man kan skriva. Är väl både plus och minus där.
  • Anonym (Kaffedraken)
    felicityporter skrev 2023-12-13 23:36:21 följande:
    Hur kan du vara avundsjuk på honom och hur är relationen spännande? Han får aldrig knulla henne med henne men hon är otrogen med två andra som hon knullar bakom hans rygg. Vad är det som är avundsvärt? Det är en genuin fråga, jag kanske låter dömande men kan inte för mitt liv förstå hur någon kan tycka det är spännande och avundsvärt som du också skrev i ett tidigare inlägg.
    Han känner nog att hon visade vägen, att det är fritt fram att ligga med andra. Han har säkert tänt på andra kvinnor, och nu ser han vilka möjligheter som finns. 
    Lite samma känsla som ett barn på julafton. Förväntan.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-12-14 06:59:38 följande:
    Jag har hittat mina älskare på lite olika ställen..
    IRL i en affär..

..
    ICA? Var ni båda kunder? Hur gick det till? Jag har stött på några kvinnor som jobbade i affär. Fick inte napp dock.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-12-15 00:07:48 följande:
    Nej det var inte på ICA..Det var på apoteket och han jobbade /jobbar där, men jag var kund..

Vi började prata om "apoteksgrejer" typ och sen frågade han om vi inte kunde gå ut och ta en cigg utanför..haha Han var ganska "på" och inte riktigt min typ..jag gillar mer karlar som är lite blygare först oftast, men men jag gav han en chans..

Ja och sen fick han mitt nr och jag hans och på den vägen är det..
    Jag är skeptisk och utgår från att du hittar på, men jag spelar med. Åt det hållet är det nog mer ok. Vanligt att män inbillar sig att kvinnor i serviceyrken flirtar, och han fattar inte att det ingår i deras yrkesroll. Kände du ändå inte att han var oprofessionell?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-12-15 00:07:48 följande:
    Nej det var inte på ICA..Det var på apoteket och han jobbade /jobbar där, men jag var kund..

Vi började prata om "apoteksgrejer" typ och sen frågade han om vi inte kunde gå ut och ta en cigg utanför..haha Han var ganska "på" och inte riktigt min typ..jag gillar mer karlar som är lite blygare först oftast, men men jag gav han en chans..

Ja och sen fick han mitt nr och jag hans och på den vägen är det..
    Jag har alltid fått höra att det är omanligt och avtändande om han är blyg, en man ska våga ta för sig, visa vad han vill. När de själva träffade män så var det gulligt att han var blyg och nervös.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-12-15 09:35:48 följande:
    Varför skulle jag hitta på? 

Menar du att män som jobbar på apotek, butik eller liknande inte skulle kunna flörta med sina kvinnliga kunder, eller?

Det är inte första gången det har hänt att män som jobbar på ett ställe flörtar med en..Men det var första gången det ledde till mer än det..

Oprofessionell? Nej inte direkt.. Lite för på kanske, men inte oprofessionell.. 

Helt ok om en man är lite blyg ibörjan annars, men kanske inte FÖR blyg..
    Ett mellanting är väl bäst kanske en man som inte för på och inte för blyg..Flört
    Det vet jag inte. känns osannolikt. Men det är ju osannolikt att yngre tjejer kan attraheras av äldre män också... Ibland händer saker irl.
    Det kanske inte är så lämpligt, många kvinnor skulle tycka det känns obehagligt.
    Jaha, men tänker du inte att det ingår i hans jobb, att vara service minded? Så är det ju för män som tror att kvinnor i en affär är flirtiga. Ingår ju i deras yrkesroll?
    Nej, är nog inte bra om han stammar hela tiden och darrar som en kanin.
    Det är inte så jag menar.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Core skrev 2023-12-15 10:29:32 följande:
    Många verkar blanda ihop integritet och självreflekterande med blyghet. Det är stor skillnad, men på ytan kan det verka lika när man skriver om det.

Samma sak med kvinnor, jag fastnar BARA för kvinnor med hög integritet, som inte måste stå i centrum, som vet vad de vill men inte behöver flagga det för hela världen.

Så hon kanske är lika tyst som nån som är blyg, hon är lika undvikande men av andra skäl. När hon väl pratar har hon sin egen röst och vet vad hon vill.
    Det är lite kul med de kvinnorna som sa att det är avtändande med en man som är blyg, och inte vågar ta för sig. För det var ofta jag som första steget. Det vågade inte kvinnorna som sa det till mig. De visste att det var jag som ofta tog första steget. Jag pratar mycket med dejterna jag träffar. Är öppen och det brukar vara trevligt.
    Men det räcker att man säger till vissa kvinnor innan en dejt eller efter, att man var nervös. Då är det omanligt och avtändande.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2023-12-15 15:47:10 följande:
    Lol... ännu en pajsare som använder FL som datingsite. Tungan ute

Har du blivit avstängd från Bodycontact? Flört
    Det är några som försökt leka matchmaker med mig också, ibland blir man förvånad Skrattande
  • Anonym (Kaffedraken)
    Fantomas666 skrev 2023-12-15 16:51:31 följande:

Anonym (fdPåJ­akt) o (kaffedraken)

Har ni nått problem med dej jag skrev ? 
    Har ej bodycontakt heller.

Problem? Jag svarade för jag har sett att andra vill försöka få ihop mig (och andra) med medlemmar här. Finns några som söker kk och liknande här också.
Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK