Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Bra sidor för att hitta KK

Ja, hitta män för sex det vill jag också ha tips på någon bra sida. Gärna gratis. Men någon sida där de visar hur de ser ut och det tror jag är en nackdel för dig också TS om du inte vill visa bild. Då kommer få kvinnor vara intresserade av att börja prata med dig.

• Anonym (Linda)
    Anonym (KK sidor) skrev 2023-12-14 08:01:33 följande:
    Självklart visar jag bild, men inte i profilen ;)

Har fått en på kroken än så länge, men vi får se hur de fortlöper 
    Jag menar för att någon ska bli intresserad att ens börja prata med dig så behövs nog bild. Alla diskussioner om det i diverse trådar tyder på samma sak, kvinnorna svarar inte då. Men det är ju bra för dig om du hittat ett undantag!
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-12-15 10:15:29 följande:
    Det vet jag inte. känns osannolikt. Men det är ju osannolikt att yngre tjejer kan attraheras av äldre män också... Ibland händer saker irl.
    Det kanske inte är så lämpligt, många kvinnor skulle tycka det känns obehagligt.
    Jaha, men tänker du inte att det ingår i hans jobb, att vara service minded? Så är det ju för män som tror att kvinnor i en affär är flirtiga. Ingår ju i deras yrkesroll?
    Nej, är nog inte bra om han stammar hela tiden och darrar som en kanin.
    Det är inte så jag menar.
    Ingår i hans jobb att erbjuda sig att röka med kunderna på baksidan? Och ett apotek dessutom?
  • Anonym (Linda)
    Mimosa86 skrev 2023-12-15 10:38:14 följande:

Undrar hur sannolikt du kommer få ligg när kvinnorna luskar ut att du har fru. För kvinnor är otroligt duktiga och rutinerade att stalka upp sina dejters historik på nätet.

Jag hade backat direkt- jag går igång på riktiga män, inte på ljusskygga fegisar som inte vågar stå upp mot sin fru. Det är direkt avtändande.

Om du inte kan tänka dig ett liv utan sex så får du väl vara ärlig mot din fru med detta, att det finns två lösningar:
    1) ha en diskret älskarinna vid sidan om.
    2) gå isär.

Du skulle ha betydligt större chans att få en kk genom att ärligt skriva ?gift man i öppen relation som söker likasinnad kvinna för passion? än att smussla.
    Likaså om någon bekant kommer på dig, då är det betydligt mindre stigma att tala om att man har en överenskommelse i äktenskapet. 

Frågan är; Är du man eller mus?

Men feg, snarare rationell... eller hade du valt att riskera hela din tillvaro? Kanske belåna huset och allt du äger satsa pengarna på poker eller nåt... för du är väl ingen feg liten mus?
  • Anonym (Linda)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-04-26 08:57:52 följande:
    Om du ska lyckas där krävs det dock nästan att du är kvinna, bög eller att du sticker ut från den gigantiska massan med andra kåta män; t ex att du har 20+ cm kuk, att du är väldigt ung och söker gammal och fet kvinna osv. För de flesta normala män, är det svårt att nå fram där och hitta någon tjej som är intresserad, fast det finns tydligen en och annan som lyckas... man hör ibland om någon som lyckats knulla runt med ett flertal vackra tjejer där.
    Det är skit för kvinnor för man vet inte hur männen ser ut även om man får 70 mess om dagen. Bättre med dejtingsidorna. min erfarenhet
  • Anonym (Linda)
    Värmlandsman skrev 2024-05-08 10:42:38 följande:
    Det är lite samma för män faktiskt, förutom antalet meddelanden då... Har träffat några kvinnor från BC, och det är ytterst få som jag velat ta det vidare med.
    Hur har de träffarna gått till?
  • Anonym (Linda)
    Värmlandsman skrev 2024-05-08 15:42:02 följande:
    Lunch, fika, promenad etc. Känna av attraktion och kemi helt enkelt. 
    Är det då känner du att du inte velat gå vidare, som du nämnde? Säger du det på träffen och tackar för dig? Eller hur blir en sån situation undrar jag lite över.
  • Anonym (Linda)
    Värmlandsman skrev 2024-05-08 16:06:31 följande:

Jag har sagt det både på träffen eller i kommunikationen efter när jag hunnit tänka/känna efter lite. Någon gång har attraktion ändå funnits, men det har inte känts bra på andra sätt. Jag personligen behöver ändå känna något för personen för att vilja gå vidare. 

Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-05-08 16:08:39 följande:
    Jag var på många sådan typer av träffar förr när jag var aktiv. Det brukade bli så att man stämde av online eller över telefonen efter träffen, och om bägge tyckte att det klickade så körde vi vidare... eller annars så gick man vidare och släppte kontakten.

Jag har också haft sån träff ibland och killarna vill liksom ha svar där och då. Ska vi gå hem nu, typ så. Så det kanske är olika. Så ingen höjdare att försöka tycker jag iallafall.
Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK