Liza13 skrev 2023-12-30 06:27:16 följande:
Jag känner flera stycken som din BROR, och i vilket fall så mår han bättre än någonsin utan er.. Han har kommit på sanningen och kan ju inte säga att han håller med er som håller med en regering som vill döda folk..
Om dina föräldrar verkligen saknade sin son så skulle dom väl inte varit så jäkla elaka och dumma.. Varför vill ni inte lyssna på sanningen som din bror försöker förmedla till er för..
Det är fakta och inga konspirationsteorier! Det där är ju så jäkla gammalt
att dra.
Din bror har det bättre utan er! Jag LOVAR.. jag pratar med människor varje vecka som har idioter till släktingar som din bror och dom tycker synd om ER.. Så han tycker synd om er, samtidigt som ni tycker synd om honom..
Varför accepterar ni inte bara honom som han är? Är ni så jäkla perfekta själva eller? Att ni inte kan acceptera en släkting som tänker lite annorlunda än er själva låter så jäkla egotrippat så det finns inte ens i min värld.
Mina syskon, eller släkt har iaf inte kastat ut mig från släkten, även om ngr av dom ff sover och jag är vaken, så har dom fan i mig inte sagt upp bekantskapen med mig o min stackars man - som gör precis som jag säger, haha.
Jag önskar att du hade rätt i att han nu mår bra, men tyvärr gör han inte det. Han har slutat arbeta fast hans skada nu är läkt. Vi skickar pengar till honom då han inte vill/törs söka försörjningsstöd, bara kontanter då han inte litar på bankerna. Han vill inte träffa oss, inte ens sin mamma. När hon kommer dit blir hon inte insläppt så vi vet inte hur han ser ut. Men han lever alla fall.