Inlägg från: Klarken |Visa alla inlägg
  • Klarken

Är det några som vet något om agenda 2030?

Liza13 skrev 2023-12-30 08:01:10 följande:
    Ja jag vet att coviden och vaccinet redan var en planerad PLANDEMI redan innan själva coronan , men jag försökte göra det förståeligt för folk här att greppa.och därför skrev jag så som jag gjorde..

Du kan kalla mig vad du vill, men om du är lika vaken som jag är så borde du väl veta att det är så himla mycket som eliten har ljugit om så det är omöjligt att få med allt i en o samma post..

Nej jag har varit vaken sen 2020 som många andra, men det kanske är "ny frälst" för dig?  För många har ju varit vakna sen 2012 eller tidigare t.om

Och även om man tror att man vet allt så är det alltid något annat dom/eliten har gömt eller gömmer.

Om du är vaken såborde du veta att i princip ALLT vi har fått lära oss från när vi var barn och framåt bara eller mest varit lögner..

Du har hört om Bush och det stämmer säkert det du skriver om honom och Jag tror dig.. Jag har väl inte bara hört om just Bush. 
    men det säger ju inte heller att det jag har hört om obama skulle vara påhittat heller, eller..
    Låter som att din uppväxt inte var den bästa!?

Varför skulle allt vi lärt oss under vår uppväxt vara lögn?

Hur mycket kärlek och uppmärksamhet fick du under din uppväxt?
Svar på tråden Är det några som vet något om agenda 2030?