• anonym05swe

Är vi kompatibla?

Jag (M18) 

Introvert 

Faller snabbt om jag faller för personer

Riskminimerande 

Försöker vara rolig

Har inget problem att vara helt ärlig 

Gillar hon för den hon är, inte för den jag vill hon ska vara 

Alltid 

Hon (F18)

Rolig 

Trevlig 

Otroligt bra person 

Otroligt bra på alla sätt 

Svårt att beskriva mer objektivt liksom

Mer extrovert 

• Svar på tråden Är vi kompatibla?
  • Tixer
    anonym05swe skrev 2024-01-19 18:46:29 följande:
    Eh, jo det kommer jag! Har redan dm:at ex
    Jaha.. sluta skriva hundra trådar då och bara skriva med henne och bjud ut henne. Så svårt är det inte bättre fråga nu än vänta på något slags guldläge som aldrig kommer att hända.. ta av dig blöjan nu och på med byxorna bara fråga ut henne. Livet handlar om att ta risker du kan aldrig vinna något om du inte vågar satsa. Det är inte hela världen om hon inte vill ha dig bättre du vet det än att du är på nätet måste göra hundra trådar om det. Tips gå inte på bio med dina dejter det först du gör man lär inte känna folk i bio mörkret..
  • Anonym (Isa)
    anonym05swe skrev 2024-01-19 18:46:29 följande:
    Eh, jo det kommer jag! Har redan dm:at ex
    VA har du inte ens träffat tjejen?
    Varför ställer du frågor på FL om någon du inte ens har träffat..

Om du inte träffat henne så vet du ingenting om henne på riktigt..

Och nej du kan inte vara kompatibel med en människa du inte ens har träffat..det finns inte ens en chans till att ni skulle passa ihop IRL om ni passar så uruselt ihop redan innan ni träffats.
  • Anonym (Bra par)
    Anonym (Oslo) skrev 2024-01-19 08:10:03 följande:

Man kan rabbla utvalda egenskaper från Lady Gaga och vår kung. Säger det nåt om deras kompabilitet irl?

Något säger mig att de två, trots åldersskillnaden skulle bli ett bra par och Lady Gaga skulle snabbt anpassa sig till sin nya roll i livet som älskarinna åt en gammal kung.
  • anonym05swe
    Anonym (Isa) skrev 2024-01-20 07:30:44 följande:
    VA har du inte ens träffat tjejen?
    Varför ställer du frågor på FL om någon du inte ens har träffat..

Om du inte träffat henne så vet du ingenting om henne på riktigt..

Och nej du kan inte vara kompatibel med en människa du inte ens har träffat..det finns inte ens en chans till att ni skulle passa ihop IRL om ni passar så uruselt ihop redan innan ni träffats.
    Jo, har träffat henne totalt ca 20 h så jo, det har jag. Totalt 3 gånger. Föll för henne kraftigt den andra gången och har behållt känslorna sedan dess som växt ytterligare under den tredje gången vi sågs.
  • Anonym (Nope!)
    anonym05swe skrev 2024-01-19 22:06:46 följande:

Bara för vi inte är lika extroverta gör det oss inte mindre kompatibla. 

Nä, ska berätta (implicit) när tiden är mogen. 

Nä, inte kaxig direkt utan snarare positiv om att jag ska lyckas för gillar verkligen henne seriöst, ser inte henne som bara något kortvarigt utan vet att om vi blir ihop (om vi båda vill) för skulle jag göra allt för att det skulle hålla så länge som möjligt liksom. Bryr mig verkligen mycket om henne. Kanske har jag fallit för henne fort (ja, det kan ha skett) men gillar verkligen henne. 

Varför ställer du frågan om du inte kan acceptera svaren? Vi vet redan hur oerhört speciell du är som verkligen bryr dig om "hon". Och hur lojal du är (trots att du varit på dejt med en annan). Verkligen en speciell kille som är såååå kompatibel med "hon".
  • Anonym (Oslo)

Har ni gemensamma intressen?
    Har ni gemensmma kompisar?
    Har ni liknande dejtingbakgrund?

• anonym05swe
    Anonym (Oslo) skrev 2024-01-20 09:22:40 följande:

Har ni gemensamma intressen?
    Har ni gemensmma kompisar?
    Har ni liknande dejtingbakgrund?

Ja
    Ja (i org) 
    Vet inte men det är inte så viktigt. Inte frågat om sådant direkt än (enbart pratat intressen, vardagsämnen liksom)
  • Anonym (XX)
    anonym05swe skrev 2024-01-20 08:22:36 följande:
    Jo, har träffat henne totalt ca 20 h så jo, det har jag. Totalt 3 gånger. Föll för henne kraftigt den andra gången och har behållt känslorna sedan dess som växt ytterligare under den tredje gången vi sågs.
    20 timmar tillsammans med andra. Du har knappt sagt ett vettigt ord till henne på tu man hand. 
  • Anonym (Nope!)
    Anonym (XX) skrev 2024-01-20 10:04:47 följande:
    20 timmar tillsammans med andra. Du har knappt sagt ett vettigt ord till henne på tu man hand. 
    Nä men de "skreksjöng" tillsammans. Måste vara äkta kärlek Cool
  • anonym05swe
    Anonym (Nope!) skrev 2024-01-20 10:24:07 följande:
    Nä men de "skreksjöng" tillsammans. Måste vara äkta kärlek Cool
    Lol, vi har dock pratat en del, speciellt 3:e gången. 
Svar på tråden Är vi kompatibla?