Hjälp..! Min pojkvän/ex har tappat känslor, eller?
Han är ärlig och säger att han vill att ni ska vara vänner och du klarar inte att bara vara vän med honom så släpp honom och gå vidare.
Han är ärlig och säger att han vill att ni ska vara vänner och du klarar inte att bara vara vän med honom så släpp honom och gå vidare.
Hej Igen! Kanske behövde höra lite av detta. Mina närmsta vänner, som kom hit igår sa verkligen bara till mig att han är förvirrad och att det verkligen inte är rätt, att han kommer ångra sig. En av mina kompisar var med om en liknande situation, och det var slut i 1 månad. Hon säger att hon var exakt som mig, överröste med kälek, och kände sig inte sedd. Han gjorde slut och båda var ledsna. Sen så gav de det en till chans och nu så ligger båda på samma nivå. Detta ger ju mig också hopp? Men ska väll inte ha det, han vill dock att vi ska höras mycket nu, ska jag bara inte svara på det han skriver till mig då? Jag frågade om det var nån annan tjej och då börja han gråta på nytt och sa att jag verkligen inte får tro det. Jag är också väldigt bra vän med hans kompisar i Stockholm, vi har vart med varandra hela detta året. Det värsta är att min bästa vän och hans bästa vän träffades via oss, och är tillsammans, vi gjorde massor av saker tillsammans. Alla.