• Anonym (Svävar)

Väns pappa

Jag har grindr med bild och allt, samt lite mer intima bilder Oskyldig
    Men nu har jag sett att en väns pappa har skaffat detta
    (snygg och äldre som jag vill ha det Drömmer)
    Nu vet jag inte om han är öppen bi/bög,  inget min vän har berättat i alla fall.

Men nu till frågan ska man hör av sig till han Skrattande
    Eller vad säger panelen rätt eller fel 

Mitt huvud säger kör bara kör 

• Svar på tråden Väns pappa
  • Anonym (S)
    Anonym (Svävar) skrev 2024-01-24 13:51:18 följande:
    Här kommer uppdatering Flört Det blir av Skrattande Fan Fan ska bli så sjukt spännande
    Är så sinnessjukt kåt, att få göra nåt "förbjudet" 

Vi har pratat en del på Messenger

Riktigt härligt att höra ;)
  • Anonym (Svävar)
    Anonym (Sylvester) skrev 2024-01-23 12:56:38 följande:

Fan jag blir kåt av att läsa detta. Kan tänka mig att han kör hårt när det blir allvar. Uppdatera gärna!

Lite mer uppdatering ;) Vet inte hur jag ska utrycka mig men har nu i helgen haft nog de bästa upplevelsen inom sex.

Började inte så bra då vi nog var nog lika nervösa, men när det väl släppte så..

• Anonym (Svävar)

Behöver råd, för dom som förstår  är ju så här at vi har träffat varandra i över en månad och senaste 1,5 vecka typ dagligen och sovit ihop 5gånger .
    Nu är det inte bara sex, vi kan bara ligga mysa i soffan, äta middag å sexet ska vi inte prata om Solig är i sjunde himmelen 

Men vad fan gör man, börjar fan bli nojig försätter det så här så lär de komma ut
    Jag vill fortsätta och han garanterat.
    Kan inte påstå att det är känslor inblanda, men i  bland undrar jag 

Vännen har jag inte träffat än , men vet att han kommer hem nästa helg

• Pope Joan II
    Anonym (Svävar) skrev 2024-02-08 14:20:01 följande:

Behöver råd, för dom som förstår  är ju så här at vi har träffat varandra i över en månad och senaste 1,5 vecka typ dagligen och sovit ihop 5gånger .
    Nu är det inte bara sex, vi kan bara ligga mysa i soffan, äta middag å sexet ska vi inte prata om Solig är i sjunde himmelen 

Men vad fan gör man, börjar fan bli nojig försätter det så här så lär de komma ut
    Jag vill fortsätta och han garanterat.
    Kan inte påstå att det är känslor inblanda, men i  bland undrar jag 

Vännen har jag inte träffat än , men vet att han kommer hem nästa helg

Han blir säkert jätteglad över att du är hans nya bonuspappa. 
  • Anonym (Svävar)
    Pope Joan II skrev 2024-02-08 14:47:13 följande:
     Haha de skulle va nåt
  • Anonym (Smyg)
    Pope Joan II skrev 2024-02-08 14:47:13 följande:
    Eller är det bonusmamma? Glad
  • Anonym (Svävar.)
    Anonym (Smyg) skrev 2024-02-09 13:50:32 följande:
    Eller är det bonusmamma? Glad

Har ett nytt konto 
    Men skulle vilja uppdatera har gått ett tag nu.

Polaren vet inget fortfarande är nog ingen som vet om detta vad jag vet.
    Men hans syster börjar ana att deras pappa hade börjat träffa nån 😝 men de gissade på en kvinna 

Var han som berättade, då hon tyckte att han var borta ofta, Så vi lugnade ner oss lite men träffas forfarande 

Det jag tycker är jobbigt är att inte visa det utåt, som tex nån polare vill gå ut på krogen och de enda jag vill är att vara hemma. kan inte säga nej då jag alltid har varit den sen tackar nej för fest.
    Ingen av min polare har misstänkt att jag träffar nån , där sköter jag de bra
    O har självklart träffat polaren fyra gånger, första gången var jag faktiskt nervös 😂 de andra gången var under påsken, då var han hemma några dagar 
    men aldrig hemma hos han.

och vi är överens att vi har de bra som det är och att inget ska komma ut.
    som han har sagt träffar du en tjej så kör du fullt ut, låt inte mig hindra dig du är ung och har hela livet framför 

Livet är fantastiskt för tillfället 😄

• Anonym (Svävar.)

Varit tyst från mig då jag inte har behövt skriva av mig
    Men vi träffas forfarande ☺️ å de mycket skulle säga att vi är ett par, men i de tysta tyvärr.
    Ligger på gränsen att det nu kommer ut till allmänheten 
    Då hans dotter vet om detta, allts min väns syster ????

Hur hon fick reda på de ja ni hon förstod att han träffades nån och frågade , han lyckades hålla tyst ett tag men öppnade hjärta för sin dotter 
    Hon är förståelse att vi har hållit de hemligt men tyckte att de var lite dumt  Men är lycklig att han har träffat nån
    Å hon ska hålla tyst men vill att vi ska berätta detta 
    alltså ska de ska komma från oss 

Och jag har träffat henne några gånger nu 🤗 var självklart lite skämmigt första gången då jag har vuxit upp med henne sedan vi var små

vi planerar att berätta nu i sommar när min vän kommer hem från staden han pluggar i 

Jag är så kär i min äldre man , han vill att vi ska bo ihop å jag med men de väntar vi med 
    Sexlivet är helt jävla underbart om jag får tillägga , vi kan inte få nog av varandra 

Vi planerar en resa tillsammans å dotter vill följa med, de tycker jag är skoj .

Haha glömde nästan vad vännens syster sa en gång 
    -Xxxx jag kommer nog aldrig kalla dig plastpappa och avslutade med att skratta och gav mig en stor kram 

JAG ÄR LYCKLIG 

• Jessd
    Anonym (Svävar.) skrev 2024-06-01 11:38:55 följande:

Men vi träffas forfarande ☺️ å de mycket skulle säga att vi är ett par, men i de tysta tyvärr.

Hur hon fick reda på de ja ni hon förstod att han träffades nån och frågade , han lyckades hålla tyst ett tag men öppnade hjärta för sin dotter 
    Hon är förståelse att vi har hållit de hemligt men tyckte att de var lite dumt  Men är lycklig att han har träffat nån

Och jag har träffat henne några gånger nu 🤗 var självklart lite skämmigt första gången då jag har vuxit upp med henne sedan vi var små

vi planerar att berätta nu i sommar när min vän kommer hem från staden han pluggar i 

Jag är så kär i min äldre man , han vill att vi ska bo ihop å jag med men de väntar vi med 
    Sexlivet är helt jävla underbart om jag får tillägga , vi kan inte få nog av varandra 

Vi planerar en resa tillsammans å dotter vill följa med, de tycker jag är skoj .

-Xxxx jag kommer nog aldrig kalla dig plastpappa och avslutade med att skratta och gav mig en stor kram 

JAG ÄR LYCKLIG 

Så jäkla fint! Hoppas att allt har gått bra :D
  • Anonym (Avis)
    Anonym (Svävar.) skrev 2024-06-01 11:38:55 följande:

JAG ÄR LYCKLIG 

Fan vad härligt. Har själv genom åren hittat pappas vänner o gamla klubbmedlemmar som visat sig vara bi/homo. Och man har ju snuskiga fantasier om dom. Hade vart så gött o hänga i garaget med pappas vän o även knulla han. Elöer klubbmedlemmar åka på läger ihop. Paddla iväg och knulla i skogen. Jag är gravt avis på dig. Bästa sex är det som "känns fel" hehe
Svar på tråden Väns pappa