Stockholmsvy skrev 2024-01-27 07:32:46 följande:
Min tjej vill ha in en kvinna i vårt liv
Har en flickvän som är bi och drömmer om att ha en flickvän samtidigt som hon har mig som pojkvän.
Vi lever ihop varannan vecka och hon drömmer om att ha en tjej med i vårat liv som hon kan ha både som vän och partner.
Hon vill kunna ha tjejsex med tjejen och ibland bjuda in mig till en trekant där jag accepterat att bara ha sex med henne och inte den andra tjejen(vilket jag gör)
Att vi sover i samma säng ibland och hittar på saker ihop.
Jag börjar gilla tanken och tänder även på att hon har en tjej så länge vi är öppna med allt mellan varandra.
Är det någon som har erfarenhet av att leva så här? Eller någon tjej som är nyfiken på det?
Du kommer garanterat att ångra dig om du inte inleder den föreslagna relationen.
Visst finns det bi-sexuella kvinnor, men hur många kvinnor (som par) vill ha en relation med dig? Det skulle förvåna mig mycket om du någonsin får ett likadant tillfälle under resten av livet. Jag tycker du skall undvika ta intryck från dom som framställer problemen eller nackdelarna med denna idén.Ingenting här världen är helt bekymmersfritt, men här kan man snacka om bondeoffer.
Jag tror dock inte det är smart att visa dig alltför överförtjust gentemot din nuvarande flickvän, det kan lätt slå åt andra hållet. Smid en plan så att du kan sex med bägge, tillsammans och enskilt.