Min tjej vill ha in en kvinna i vårt liv
Jag är sambo med en man och en kvinna. Vi är en "trio" som älskar varandra lika mycket. Vi har ett fantastiskt sexliv. För det mesta alla tre samtidigt men vi kan lika gärna ha sex med en utan att det blir konstigt. Ibland är nån trött, inte orkar, är sjuk/förkyld eller annat som gör att man inte har lust, inte orkar eller annat.
När vi har sex tillsammans har alla sex med alla så vi koncentrerar oss inte på en. Vi är som ett par, fast vi är tre. För oss är det viktigt att alla är med alla lika mycket, både sexuellt och känslomässigt. Det sexuella kan naturligtvis gå i perioder. Jag blev tex rätt sjuk av covid och det tog lång tid att komma tillbaka. Naturligtvis orkade jag inte med lika mycket sex som mina sambos men jag kunde njuta på min nivå av att de hade sex med varandra och att jag deltog med vad jag orkade med.
Det viktiga med ett förhållande på flera är nog att ingen ska känna sig utanför på något sätt. Sen kan det säkert se olika ut för olika personer. Varken min manliga eller kvinnliga sambo skulle tex aldrig acceptera att jag hade ett sexuellt eller känslomässigt förhållande med någon annan utan att de var med i det. Jag skulle inte vilja ha det så heller.