-
Jag tycker ändå inte att de har en relation värt namnet så som han betett sig.Anonym (Deppig) skrev 2024-11-24 21:13:49 följande:Jag tror inte att hon vet. Och jag tror inte att det varit dåligt pga otrohet, jag tror otroheten beror på att det varit dåligt.
-
Vilket också är en typ av relation. Vara gifta och ha barn och boende kan man ha även om man har en skitrelation.Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-24 21:58:39 följande:Möjligt, men de är i alla fall gifta och har gemensamt boende samt barn tillsammans. Ts har inte- och har aldrig haft nån relation med honom. Hon har varit en av hans älskarinnor.
-
En falsk relation.Anonym (Ursäkter) skrev 2024-11-24 22:32:24 följande:Uppenbarligen har de en relation som han vill stanna i.
-
Vet inte var du vill ha sagt med det. Det betyder inte att det inte är en skitrelation så som han behandlat sin fru, en falsk relation vald av en falsk skitstövel är ingenting att hänga i julgranen.Anonym (Ursäkter) skrev 2024-11-25 19:16:09 följande:Och ändå är det den relation han väljer.
-
Och att han valt det är inget som ändrar nåt alls, det är fortfarande en falsk relation om han bedrar och ljuger för sin fru.Anonym (Ursäkter) skrev 2024-11-26 18:12:29 följande:Det jag vill ha sagt är att han, oavsett dina åsikter, har valt och fortsätter att välja sin fru.
-
Om det var första gången du säger att han inte ska kontakta dig igen så kanske han respekterar det. Svarade han något på det?Anonym (Deppig) skrev 2024-12-14 10:13:32 följande:
En liten uppdatering.
Han hörde av sig, så klart. Har skrivit hela veckan. Ville ses. Och jag sa ja (så klart) men på vissa villkor som han accepterade. Han fortsatte skriva, pratade om när vi skulle ses, vad vi skulle göra. Och så plötsligt kommer smset - jag kommer inte, vi kommer inte ses mer. Jag vill inte. Ha det bra.
Jag var ju beredd, så klart. Ändå kändes det, men inte som det brukar. Det var inte ett slag i magen utan mer att jaha - det var det. Jag svarade att han nu måste låta mig vara ifred.
Det är klart att jag respekterar hans beslut att vara med sin familj, jag kommer inte kontakta honom igen.
Jag undrar om det var sista gången vi hördes.
-
Jag vet inte vad du menar riktigt att det har att göra med vad jag skrev, det jag skrev var att han kanske inte kontaktar henne igen om hon sagt det nu för första gången. Menar att om hon däremot sagt det förut och han ändå kontaktar henne igen så kanske det inte har någon effekt den här gången hellerAnonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-12-14 15:43:11 följande:Va? Det var väl han som (i vanlig ordning) ångrade sig när det började närma sig att ses. Han kom väl på att han har en fru och barn hemma som han älskar och vill spendera all ledig tid med?
Bara lite bekräftelse kåt och det är enbart då ts duger. Nu fick han tanka egot lite med hjälp av ts och kan glömma henne ett tag, tills han "behöver " det igen.
Eller missförstod jag? -
En person som beter sig mot dig som han har gjort, känns det verkligen som en vän för dig?Anonym (Deppig) skrev 2024-12-15 19:05:13 följande:
Jag saknar honom.
Jag saknar att prata med honom.
Jag skiter i sexet, jag ville bara ha kontakt.
Snälla, kan jag få känna så här utan att ni säger emot mig?
Det är så här jag känner - jag saknar honom. Jag saknar honom som en vän.
In our darkest moments, we don?t need solutions or advice. What we yearn for is simply human connection?a quiet presence, a gentle touch. These small gestures are the anchors that hold us steady when life feels like too much.
Please don?t try to fix me. Don?t take on my pain or push away my shadows. Just sit beside me as I work through my own inner storms. Be the steady hand I can reach for as I find my way.My pain is mine to carry, my battles mine to face. But your presence reminds me I?m not alone in this vast, sometimes frightening world. It?s a quiet reminder that I am worthy of love, even when I feel broken.So, in those dark hours when I lose my way, will you just be here? Not as a rescuer, but as a companion. Hold my hand until the dawn arrives, helping me remember my strength.Your silent support is the most precious gift you can give. It?s a love that helps me remember who I am, even when I forget.~ -
Fast någon gång måste han väl sluta? Eller tror ni att han kommer höra av sig resten av sitt liv?Anonym (Ursäkter) skrev 2025-01-02 16:02:37 följande:Det är OBEGRIPLIGT att du tror det. Totalt obegripligt. Han kommer garanterat att kontakta dig om ett tag och du kommer inte att ha blockerat honom.
-
Då hade du ju kunnat passa på att få ditt fina avslut som du säger dig så väl behöva?Anonym (Deppig) skrev 2025-01-02 14:52:20 följande:Jag tyckte faktiskt att det var en fin gest. Han vill inte fortsätta men det är inget groll mellan oss. Jag hade nog tyckt att det var värre om han inte gjorde det, då hade han "spolat" mig utan att ens komma ihåg mig. Det hör till vanligt hyfs att säga gott nytt år.
-
poängen i det inlägget jag svarade på var väl att TS måste begripa att han kommer alltid höra av sig igenAnonym (M) skrev 2025-01-06 12:11:42 följande:Kanske, kanske inte. Poängen är att TS liv står och stampar. Han bestämmer villkoren och hon kommer inte vidare. TS har nämnt att hon vill ha ett seriöst förhållande. Då borde hon jobba för att det blir så och inte fortsätta slösa energi på han som fortsätter utnyttja henne när det passar honom.
-
Om ni har haft ett bra avslut så kan du ju blocka honom nu då, för det var ju din ursäkt förutAnonym (Deppig) skrev 2025-01-06 14:01:54 följande:Vi har haft ett avslut nu. Sista gången vi träffades kändes det bra, som att om det var sista gången vi sågs så fick det vara bra med det. Jag var så klart ledsen att det var över men kände mig inte bortkastad och som att jag sörjt färdigt.
Sen kom ju hela den där soppan fram om hans vän och jag blev ledsen igen, men ju mer jag tänkte på det så kändes det ändå inte som att jag gjort något betydande fel. Visst, att ligga med hans bästa vän skulle ju inte rädda oss men alla de gångerna var ju när vi inte hade kontakt/han hade blockat mig osv. Jag har inte bedragit honom när jag var med honom, varken med hans vän eller någon annan, och egentligen inte ens alls under hela den tiden vi kännt varandra eftersom han heller aldrig varit exklusiv med mig.
Och den här gången hörde han ju av sig. "Jag vill inte fortsätta så här", ordagrant vad han sa. Och det respekterar jag så klart.Ja, sexet har så klart varit jättebra men inte himlastormande. Jag blev kär i hur han fick mig att må, hur han sa sig uppskatta mig och såg mig på ett sätt som jag inte upplevt förut. Sexet var en bonus.Dimisi skrev 2025-01-06 13:03:22 följande:Sexuellt bekräftelsesökande människor är såklart SJUKT sköna att ha sex med. Någon undrade över TS:s sekundära vinst... -
Vilken fantastisk insyn du har i hans allra privatasteDimisi skrev 2025-01-06 13:03:22 följande:Ja, så länge du inte blir jobbig. Jag känner en bekräftelsesökande man på 50+. Han bollar ständigt 3-5 tjejer vid sidan om sin relation. Så fort det blir skakigt i relationen kastar han ut ett trevligt sms till allihop. Den/de som svarar fortsätter han flirta med till relationen blir bättre igen och han uppslukas den.
De flesta av tjejerna växlar, men cykeln är förvånansvärt lång, sju år verkar ganska vanligt. En av tjejerna var hans flickvän i tonåren. Hon dissar honom ibland i flera år, men han lyckas otroligt nog alltid vinna tillbaka henne. Sist var det genom att planera en resa som han skulle bjuda henne på. Jag tänkte att båda två egentligen borde fatta att den där resan aldrig skulle bli av, i synnerhet som hans primära relation blev allt stabilare under tiden, men på något sätt verkar de lura sig själva lika mycket som varandra, och njuter av fantasin ända till de kraschar och tar avstånd från varandra en tid.
Sexuellt bekräftelsesökande människor är såklart SJUKT sköna att ha sex med. Någon undrade över TS:s sekundära vinst...