Ezmeraldah skrev 2025-03-10 22:56:14 följande:
Det är ju skillnad på att råka springa på nån i vardagen och bli kär och inte kunna styra sina känslor och att medvetet boka in trekantsträffar med okända kvinnor. Det sistnämnda är ju inget som "kan hända"?!
Du fixar inte otrohet men det är okej om din kille råkar boka in en trekantsträff med sin kompis och nån okänd tjej från nätet? För sånt kan ju hända?
Hur kunde du tro att han var bra? Jag förstår verkligen inte hur du menar nu. Jag tycker att det låter som om du har allvarliga problem.
Jo alltså, han blev ju meddragen av sin vän så med sånna vänner kan det nog hända.
Och jag ska erkänna att jag haft en klump i magen när jag vet att de har umgåtts nu på senare tid, efter att vi fick kontakt igen.
Jag tror inte han tar initiativ till trekanter själv utan han skulle nog bara haka på i så fall. Hans vän däremot är rätt drivande i sånna här frågor så där händer det nog rätt ofta och för honom var jag ju inte okänd.
Men nej, det hade så klart inte varit okej att boka in trekanträffar med okända kvinnor om vi varit i ett förhållande. Det hade inte jag heller gjort.
Men däremot kan han nog råka stöta på en enstaka kvinna som han har sex med, det finner jag inte otroligt. Vilket inte heller är okej om man är i ett förhållande.