Otrohetstråden - Den positiva tråden
Svar: jag är lycklig och min fru är oerhört lycklig att inte behöva ha sex med mig. Hon har inte ens tagit upp det hela överhuvudtaget sedan 2020.
Varför förstöra ngt som fungerar så bra?
Svar: jag är lycklig och min fru är oerhört lycklig att inte behöva ha sex med mig. Hon har inte ens tagit upp det hela överhuvudtaget sedan 2020.
Varför förstöra ngt som fungerar så bra?
Jag antar det. Allt fungerar by the book. Villa, semestrar över hela världen på alla skollov, yoga retreats där hon reser iväg med sina väninnor.
Barnen lyckliga och allt rullar på.
Vem vet även hon kanske har en man som finns i vassen.
Ärlighet varar längst
Hoppas inte du påstår att du älskar din tjej/kille allafall. Skitsnack. du lurar den . den får inte ens välja. Slösar kanske tid på någon den inte hade velat vara med om den hade vetat att du vore otrogen.
Men jag antar att du själv hade uppskattat om han/hon var otrogen mot dig då och inte hade brytt dig / gjort en grej av det
Klart frun är gnällig med en otrogen man. Hon märker väl av det såklart
Otrohet är fel oavsett
Man borde inte leka så med folks känslor
Varför såra någon som man påstår sig älska
Mitt ex avslöjade efter kanske tio år att hon hade varit otrogen. Det knäckte min självkänsla. För henne var det nog bara ett sätt att bli av med skuldkänslorna.
Så med min andra kvinna (sen 25 år) har jag överenskommelsen "don´t ask - don´t tell". Om hon gör ett snedsteg vill jag inte veta. Och om jag skulle göra det så skulle jag göra det väldigt diskret.
Om någon av oss skulle inleda ett långt förhållande vid sidan av så skulle vi antagligen behöva sära på oss, eller lägga korten på bordet och försöka förhandla om en öppen relation. Vilket skulle kunna bli resultatet om hon blir så sjuk att hon inte kan ha sex längre, eller inte alls vill längre.
TS bad om att slippa moraliseringar, varefter följde en skitflod av moraliseringar. Tröttsamt.