Otrohetstråden - Den positiva tråden
Nu bad ju TS om att slippa moralpanik.
Andra med positiva erfarenheter av en flört vid sidan av - träd fram och berätta!
Nu bad ju TS om att slippa moralpanik.
Andra med positiva erfarenheter av en flört vid sidan av - träd fram och berätta!
I princip samma här fast jag råkar vara kvinna i relation sen 20 år. Maken är överviktig och trött, jag är det inte.
Aldrig haft så bra sex som senaste året med min älskare, vi är båda upptagna och testar detta så länge vi gillar det. Det kunde i princip varit min älskare som skrev inlägget i TS förutom att han bara får sex 1 gång/månad max och att vi inte träffades via VM.
Då förstår jag inte varför hon inte är öppen med det, om det är är en sådan fördel för mannen?
Ni som tycker detta är en bra lösning vet ju att innerst inne att er partner inte vill bli bedragna, det är ju därför ni inte vågar stå för det.
härligt att få utlopp, min man har inte kunnat få stånd på säkert 10 år. I början försökte jag stå ut, men sedan säkert 5-6 år har jag olika älskare. Jag skulle aldrig kunna lämna min man, men jag har ju också sexuella behov.....
Och? Detta är ju otrohet per definition eftersom tråden handlar om det, samt att eftersom man inte berättar för partnern så vet man vad partnern tycker.
Vad andra människor tycker gränsen går är ju totalt irrelevant.