Inlägg från: Anonym (Dubbla kakor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dubbla kakor)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

I princip samma här fast jag råkar vara kvinna i relation sen 20 år. Maken är överviktig och trött, jag är det inte. 

Aldrig haft så bra sex som senaste året med min älskare, vi är båda upptagna och testar detta så länge vi gillar det. Det kunde i princip varit min älskare som skrev inlägget i TS förutom att han bara får sex 1 gång/månad max och att vi inte träffades via VM.

• Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (höj nivån) skrev 2024-03-02 07:51:45 följande:
    Jag är verkligen inget fan av otrohet, men jämförelserna med så grova brott som våldtäkt och pedofili är ju bara osmakliga och man övertygar knappast någon att avstå från otrohet med de argumenten.
    Nej, det blir bara ett sätt att uttrycka att man har värderingar som en taliban och anser att människor äger varandras kroppar.

Om jag måste välja mellan ett samhälle där människor ibland är otrogna eller ett där människor inte kan skilja mellan lagliga handlingar och handlingar som ger 4 års fängelse så vet jag vad jag väljer. 
  • Anonym (Dubbla kakor)

Nu är jag mätt, nöjd och glad igen, och min älskare också. 
    Sen kommer vi hem och gör allt vad partnern vill resten av dagen och är på extra bra humör. Vem förlorar? Jag tar gärna ett varv till om det erbjuds.

• Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Adam) skrev 2024-03-02 19:45:30 följande:
    .. eller så ser du till att din man är tillfreds och nöjd med er relation. Då är det riskfritt att denna kvinna kommer ha en chans på honom.

Men man kan inte räkna med att otrohet inte kan uppstå i en trist och passionslös relation.
    Stämmer inte tyvärr. Man ska aldrig lägga skulden på en partner för att en vill ha mer eller annat sex, det är inte alls säkert att det har med dem att göra.
  • Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 21:43:59 följande:
    Utan att duscha mellan också kanske? Som en jag var med där jag (omedvetet) var den hemliga älskaren. Men jag blev vän med hans tjej och hon tyckte han var lins knäpp som jag gjorde. Men de är tillsammans än och har fått flera barn 
    Verkligen inte. Vi har båda en god anledning att komma nyduschade hem.
  • Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Hm) skrev 2024-03-23 08:55:45 följande:

Svar till dig: du får ursäkta mig men ditt sätt att resonera och agera låter som en narcissists, en sociopats eller en psykopats.

Konsekvenstänk saknas? Inget uns av samvetsbetänkligheter är närvarande? Allt i upplägget tycks handla om en ren och skär egoism från din sida. Hur vet du ens något om din fru verkligen är oerhört lycklig att slippa sex med dig om du aldrig frågar? En springande punkt blir här riktad till dig själv. Varför vill du öht vara i ett äktenskap med någon som inte vill dela sin intimitet med dig 🤔 Tänk om din hustru i tysthet även lider av en närhets- och intimitetsbrist? Som aldrig förmedlas till dig när ni som idag lever totalt separata liv under samma tak? 

Jag tror att du underskattar hur det känns att bli avvisad gång på gång och till slut ge upp. Jag anser 100% att det är den som sällan/aldrig visar lust eller ger komplimanger till sin partner som borde ta upp samtalet. Varför skiljer sig inte den personen då?
  • Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Fre) skrev 2024-03-23 10:02:53 följande:

klipp...

Det var det bästa sexet jag haft i hela mitt liv. Några dagar senare bokade han ett hotellrum. Vi spenderade flera timmar där och det var helt otroligt, det var orgasm efter orgasm och jag njöt av varje sekund.

Det enda jag ångrar är att jag inte gjorde det tidigare.

Det var samma för mig och min lånade man första gångerna och vi hade inte sex på samma sätt en enda gång av de första 20. Vi har varit väldigt kreativa men givetvis blir det vardag även där, så småningom. Bra sex gör mig glad, jag blir snällare och orkar mer hemma sen. Alla vinner.
  • Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-04-06 10:19:29 följande:

Men jag kan ha fattat fel. 

I 36 sidor har TS tjafsat och vidhållit att otroheten han är i, inte kan uppdagas. I det sista inlägget läser jag att hon inte lever längre. Då förstår jag att det inte är lika stor risk att det kommer fram. Men varför skriver inte TS det från början? 36 sidor tjafs helt i onödan. Eller har jag missuppfattat??

Det får väl tjafsarna stå för i så fall.
    TS har hela tiden varit tydlig med vad tråden borde handla om.
    Knappast TS fel att så många inte kan låta bli att säga sin åsikt 27 gånger även om ingen som är otrogen bryr sig.
  • Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Positivt) skrev 2024-04-07 09:33:42 följande:
    Min historia: är gift och har underbara barn ihop med min make. Jag är en ansvarstagande och engagerad mamma och älskar min man trots problemen i äktenskapet, att skiljas är uteslutet. 
    >klipp>
    Då jag vet att relationen med min heta älskare lär ta slut förr eller senare, då han är sambo, har jag börjat flirta med andra män inför den dagen då vi måste bryta upp, kanske kan någon av dem bli min nya älskare?
    Under tiden fortsätter jag njuta och känna mig åtrådd och av att äntligen ha funnit ett sätt att få mer energi i livet.
    Så visst kan otrohet vara positivt. Glad 
    (Då jag saknar tid att diskutera så har jag inte tid att gå in i tråden och respondera på ev svar.)
    Kul klipp- och klistra, som taget ur en damtidning från 1978 och visar tydligt åldern på den som skrev. 

Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden