Inlägg från: Anonym (Kgng) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kgng)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Sanningen kommer alltid fram förr eller senare. Fattar inte hur man kan vilja lura din tjej eller kille totalt och inte ens låta den välja om den vill vara kvar. Den ska gå runt ovetandes och tro att den har det bra, när den inte har det bra. Den blir totalt lurad. Bortkastad tid. Schysst. Men tänker man bara på sig själv så 

• Anonym (Kgng)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-03-02 13:39:38 följande:
    Har du något sakligt belägg för ditt påstående?

Om sanningen ska fram så tror jag att du har ett behov av att inbilla dig själv och andra detta.
    De enda lögner och de enda otroheter som du, och vi  alla, känner till är just de som faktiskt kommer fram.
    Men gällande alla de lögner, och alla de otroheter, som aldrig blir kända så stämmer självfallet inte ditt påstående, eller hur?

Klarar du att inbilla dig själv att du skulle kunna vara den enda unika individen i världen som faktiskt vet på faktamässig grund hur många lögner och hur många otroheter som aldrig blir kända?

Otrohet är sannolikt vanligare än vad många tror, sannolikt mycket vanligare än vad vissa trångsynta vill tro, och sannolikt är det många som inte blir kända.

Detta är bara att tugga i sig och acceptera även för de rädda och trångsynta.
    Sakligt belägg? Har sett det i verkligheten. Sen fattar man väl att det kommer fram ändå. Folk snackar. 
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-03-02 19:25:34 följande:

Nu är jag mätt, nöjd och glad igen, och min älskare också. 
    Sen kommer vi hem och gör allt vad partnern vill resten av dagen och är på extra bra humör. Vem förlorar? Jag tar gärna ett varv till om det erbjuds.

Utan att duscha mellan också kanske? Som en jag var med där jag (omedvetet) var den hemliga älskaren. Men jag blev vän med hans tjej och hon tyckte han var lins knäpp som jag gjorde. Men de är tillsammans än och har fått flera barn 
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-03-02 20:56:10 följande:
    Stämmer inte tyvärr. Man ska aldrig lägga skulden på en partner för att en vill ha mer eller annat sex, det är inte alls säkert att det har med dem att göra.

Hoppas inte du påstår att du älskar din tjej/kille allafall. Skitsnack. du lurar den . den får inte ens välja. Slösar kanske tid på någon den inte hade velat vara med om den hade vetat att du vore otrogen. 

Men jag antar att du själv hade uppskattat om han/hon var otrogen mot dig då och inte hade brytt dig / gjort en grej av det 

• Anonym (Kgng)
    Anonym (Singel) skrev 2024-03-02 15:57:37 följande:

Är inte i ett förhållande och vill heller inte vara det. Men jag har börjat ligga med gifta män. Endast gifta faktiskt haha. Att ligga med en singelkille innebär tillslut att känslor blir inblandade och det vill jag inte riskera. Så jag är medlem på Victoria Milan. Just nu har jag en kk jag träffar ett par gånger i månaden. Vi ses hos mig, äter god mat, myser, kollar serie ibland men mestadels ligger vi.
    Efter vår mysiga kväll åker han sen hem till sin gråa och trista vardag och umgås med sin gnälliga fru. Jag slipper ta hand om hans disk, tvätt, slipper ta hänsyn till någon annan och får bara tänka på mig själv. Förträffligt bra. Jag får det allra bästa av honom.
    Jag är kvinna på 30 år och mannen jag träffar är äldre.

Ja du gillar väl uppmärksamheten av att mannen hellre väljer dig. Lär ju vara dåligt självförtroende bakom det där
  • Anonym (Kgng)

Klart frun är gnällig med en otrogen man. Hon märker väl av det såklart 

• Anonym (Kgng)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-03-02 21:50:46 följande:
    Verkligen inte. Vi har båda en god anledning att komma nyduschade hem.
    Mja svårt för tjejen att bli helt ren, lite klet lär ju vara kvar från någon annan. Men ni killar bryr er väl inte om att in den där nån annan nyss varit. Mysigt   
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-02 22:14:43 följande:
    Win Win! Solig
    Hahaha eller inte 
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Stört) skrev 2024-03-02 22:15:20 följande:
    Det är väldigt speciellt att uppmuntra någon till att skada en annan människa. Men vi är alla olika
    Man slutar aldrig förvånas. Men det är nog inte meningen att man ska förstå sig på folket heller. Lika bra kanske, tänker inte sjunka så lågt :) 
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-02 22:18:54 följande:
    Visst ÄR det jobbigt ändå,?
    Jobbigt? Nja det vet jag inte. Mest irriterande och hemskt gör de stackars utsatta människorna nu inte verkar ens bry er om. Men om det hade varit er själva hade det nog inte varit lika kul.
  • Anonym (Kgng)

Man borde tänka på att en del tar livet av sig pga sånt? 

• Anonym (Kgng)

Man borde inte leka så med folks känslor 

• Anonym (Kgng)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-02 22:26:21 följande:
    Du skriver och kämpar på så tappert för att förändra, förbättra, göra världen god.
    Ja, det är väl bra 
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-02 22:37:46 följande:
    Du tror iallafall stenhårt på det du gy
    Tror? du borde väl med innerst inne tycka att det är fel att leka med folks känslor 
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-02 22:52:23 följande:
    I den bästa av världar så fungerar som du så gärna vill tro och hoppas.

Om det verkligen ÄR så i din värld så så vill jag inte röra runt i det du tror på.

Sluta med ditt nedvärderande prat. I min värld. Klart jag fattar att det finns folk som inte tänker så, tex du. Därför ifrågasätter jag dig nu men du vägrar ju svara/förstår inte att jag ifrågasöttet dig  

• Anonym (Kgng)
    Anonym (Vår) skrev 2024-03-02 22:56:15 följande:

Varför såra någon som man påstår sig älska

Det gör de inte
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-03-03 09:07:08 följande:

Återigen har vi fått se rader av inlägg där vissa lyckas inbilla sig själva att alla lögner i världen (och alla otroheter) skulle bli kända.

Sanningen och verkligheten är självfallet att massor av lögner aldrig blir kända.

Men detta är fakta som de trångsynta och rädda inte klarar att hantera. Klarar inte reflektera över detta enkla och uppenbara.

Så kan det nog bli om man väljer att leva i rädsla och alltid väljer ha en negativ syn. Om man inbillar sig att man kan hindra sin partner från att vara otrogen, om man har vanföreställningen att man kan äga en annan människa, om man tror att människor inte ljuger trots att man själv ljuger ibland, om man själv är en sådan person som är snabb att döma andra för att man själv är rädd för att bli dömd, osv, osv...

Otrohet är sannolikt vanligare än vad många tror, sannolikt mycket vanligare än vad vissa trångsynta vill tro, och sannolikt är det många som inte blir kända.

Allt detta visas av alla de inlägg som utgår från att man lyckas inbilla sig själv att "sanningen kommer alltid fram förr eller senare". Då måste man verkligen ha ett stort behov av att ljuga för sig själv...

Sanningen är att det man inte vet mår man inte ont av.

Klart det kommer fram.
  • Anonym (Kgng)

Och den sista neningen stämmer inte 

• Anonym (Kgng)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-03-03 13:17:37 följande:
    Har du något sakligt belägg för att den sista meningen inte skulle stämma?

Sanningen är att det man inte vet mår man inte ont av.

Det är en historiskt känd sanning och den är allmänt accepterad sedan begynnelsen. Ingen har någonsin kunnat visa att detta inte skulle stämma.

Du skulle i så fall bli den första i världen, den första människan i historien, som skulle kunna bevisa att detta inte är sant.
    Klart man mår bättre av att få veta sanningen än gå ovetande och bli lurad fullständigt. Som sagt, folk tar livet av sig pga sånt. Tänk på det innan du uppmuntrar till skit.
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden