Inlägg från: Hemlig46 |Visa alla inlägg
  • Hemlig46

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Anonym (Kåt fru) skrev 2024-03-01 13:01:24 följande:

härligt att få utlopp, min man har inte kunnat få stånd på säkert 10 år. I början försökte jag stå ut, men sedan säkert 5-6 år har jag olika älskare. Jag skulle aldrig kunna lämna min man, men jag har ju också sexuella behov.....

Helt rätt (kåt fru) man ska njuta av livet
  • Hemlig46
    Anonym (Vår) skrev 2024-02-29 21:33:20 följande:
    Sorgligt
    Vad e det som är sorgligt med att vara otrogen ? Har du varit det själv någon gång ? men oavsett om du har bra sex med din partner , så kan du gånga det med 10. när du har sex med annan sidan om ditt förhållande.(den du har sex med ska så klart också ha ett förhållande) Så klart förstår jag ditt resonemang, men man lever en gång . Bara njut av livet ! 
  • Hemlig46
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 13:03:17 följande:
    Mm förstår! Därför tänker jag med nu otrogen emot varje brud. 
    Härligt Kva, man ska njuta . Och ett skönt ligg sidan om är så upphetsande och sexet blir så mycket bättre när man e busig . 
  • Hemlig46
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-03-01 13:01:24 följande:

härligt att få utlopp, min man har inte kunnat få stånd på säkert 10 år. I början försökte jag stå ut, men sedan säkert 5-6 år har jag olika älskare. Jag skulle aldrig kunna lämna min man, men jag har ju också sexuella behov.....

Helt rätt ! Man ska ha mycket sex . Spelar ingen roll om man har förhållande , måste leva ut sina sexdtömmar . 
  • Hemlig46
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-03-01 15:14:46 följande:
    Ditt svar bevisar verkligen att jag hade rätt. 
    Jag håller med dig ! De som skriver om ryggradslös bla bla ! Har ingen aning vad dom missar i livet . 
  • Hemlig46

De som är trogna sin partner , missar något helt underbart . Men förstår inte er som klankar ner på de som har sex sidan om , det kalkas livsnjutare ! Och ni som klagar på otrohet ni kan kanske prova det först innan ni klagar på oss livsnjutare . Ni kommer att få ert bästa sex någonsin när man har en kk och har diskreta träffar . ( båda måste ha förhållande så inga känslor blir inblandat ) bara härliga stunder tillsammans! 

• Hemlig46
    Anonym (M) skrev 2024-03-01 17:07:43 följande:
    Bara en otrogen förstår en annan otrogen. De kan ju inte sätta sig in hur den bedragne mår eller tycker om deras beteende, eftersom de inte vågar berätta. 

De som är trogna sin partner , missar något helt underbart . Men förstår inte er som klankar ner på de som har sex sidan om , det kalkas livsnjutare ! Och ni som klagar på otrohet ni kan kanske prova det först innan ni klagar på oss livsnjutare . Ni kommer att få ert bästa sex någonsin när man har en kk och har diskreta träffar . ( båda måste ha förhållande så inga känslor blir inblandat ) bara härliga stunder tillsammans!
    Det är ju det som är njutning att det sker i smyg . Prova så vara med annan diskret,.
  • Hemlig46
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 17:58:52 följande:
    Tråden är skapad för att skithögar ska kunna klappa varandra på ryggen och inbilla sig själva att de ändå är finfina människor.

Men som allt annat i livet så beter man sig som en skithög så kommer man få kritik för det vare sig man gillar det eller ej.
    Du måste ha ett väldigt tråkigt liv , kallar du oss skithögar.Vidga vyerna så slipper du ångra dig när du blir äldre , bättre att ångra något du gjort än att ångra något du inte gjort !  så lägg ner din smutkastning här , och gå in på en tråd som heter smutskastning tråd för inte otrogna 
    Anonym (M) skrev 2024-03-01 17:07:43 följande:
    Bara en otrogen förstår en annan otrogen. De kan ju inte sätta sig in hur den bedragne mår eller tycker om deras beteende, eftersom de inte vågar berätta. 

Det är ju det som är njutning att det sker i smyg . Prova så vara med annan diskret,.
  • Hemlig46
    Anonym (Längtande) skrev 2024-04-16 17:52:21 följande:
    Med så många år ihop är beslutet tungt. Hade siktat in mig på en ålderdom med honom. Tyvärr med vår lilla åldersskillnad är han (i sitt sinne) redan där.

Strax innan han fyllde 50 fick han en mild hjärtinfarkt,  sedan fyllde han det stora 50 och sedan dess har han gått in med inställningen. Nu är jag gammal. Och jag är inte alls där just nu. 

Vill fortfarande ha spännande sex, uppleva nya saker. Han siktar in sig på Antikrundan på tv. ☹️

Älskar honom innerligt av hela mitt hjärta. Är en underbar man på alla sätt.... men inte för mig just nu. 

När jag nu har en möjlighet till en upplevelse med en annan härlig man så är jag trött på att tveka och vela och se till alla andras bästa. Kommer ta denna chansen till helgen och se vart det leder. 
    men om du älskar honom , så bli kvar i ditt äktenskap och bara skaffa dig sexuell njutning med annan man . Jag har själv varit där och när jag hade sexat med en annan kvinna så kom man ändå hem glad och pigg , och förhållandet blev bättre . För bra sex är viktigt i ett förhållande. Prova ett tag och ha sex med annan och se hur det känns hemma. 
  • Hemlig46

Hej Alla! Jag har en sexig sak som hände mig . Jag är och var gift vid detta tillfälle. Det gick lite knackigt hemma med små barn och aldrig vuxen tid. Så på min arbetsplats fanns en kvinnlig arbetsledare som också var e gift . Hon var väldigt sexig ! Hon började flirta med mig och det gjorde mig knä svag , hon var ingen blyg typ , . Så efter ett par veckor säger hon till mig att jag kan suga av dig i ett källar förråd som vi hade på jobb , och den var svår att säga nä till , hon sög hon svalde och shit så skönt det var . Detta fortsatte några månader på en bygg arbetsplats , men iaf dagen efter tar hon mig mellan benen i en källare vi tittade på ett jobb , och vi börjar tok kyssas och jag började pulla henne och hon gick ner på mig och sög igen , hon kunde suga kuk en skala 1-10 hon var 10 , sen säger hon till mig knulla mig nu för fan , jag blev lite ställd och fråga var då , hon drog in mig genom en lucka under en betongtrappa och , hon drog ner sina byxor och ställer sig mot väggen så jag kan inte hålla mig så jag kör in min i hennes härliga mus , shit så skönt det var , detta pågick hela bygg tiden ca 8månader vi hade sex överallt . Sen efter det så avslutades bygget och vi bröt upp , sen dess har jag gått ett ännu bättre förhållande med min fru ! Men hon vet inget och kommer aldrig att få veta ! 

Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden