Otrohetstråden - Den positiva tråden
De här problemen, som jag under en lång tid försökt få honom att ta tag i, ledde förra året till att jag fick nog. Jag, som varit trogen alla år, kände till slut att jag ger upp vad gäller honom. Han ser dock bra ut och vi har fortfarande sex.
Förra våren träffade jag via ett tillfälligt jobbprojekt på en man jag inte kunde slita blicken ifrån: betydligt yngre, lång, smal, mörk och vältränad. Tidigt såg jag tecken på att även han kunde vara attraherad då han gav mig långa blickar och sökte min närhet. Även om jag inte var säker på vad han kände så njöt jag av vår diskreta flirt och började snart drömma om att få ha honom som kk.
Länge höll jag mig i skinnet men kände tillslut, mot bakgrund av att min man inte vill ta tag i sina problem, att jag inte längre höll äktenskapets trohetslöfte lika högt som förut och kontaktade därför denna sköna yngling.
Vi hamnade tillslut i sängen och ses nu i hemlighet några gånger i månaden och har sex. Mötet mellan hans hårda och manliga kropp och min mjuka kvinnliga är underbart. Han tar mig både mjukt och hårt och får mig att skrika hans namn, och jag älskar det. Våra träffar och hans uppskattning ger mig energi att orka med vardagen, jag blir gladare och känner mig kvinnlig och åtråvärd, nåt som boostar min och min mans relation (även om problemen i vårt äktenskap aldrig handlat om brist på uppskattning från hans sida, han säger ofta att han tycker att jag är snygg och sexig).
Under tiden fortsätter jag njuta och känna mig åtrådd och av att äntligen ha funnit ett sätt att få mer energi i livet.
Så visst kan otrohet vara positivt.
(Då jag saknar tid att diskutera så har jag inte tid att gå in i tråden och respondera på ev svar.)