-
Meddelande borttaget
-
Anonym (Hm) skrev 2024-09-03 22:34:38 följande:
Din ton mot mina ventilerade värderingar och åsikter är mest ett personangrepp. Du håller dig inte till sakfrågan. Överväger anmäla dig till moderator när ordet måste få vara fritt. Vi får se. Alla medlemmar på FL har rätt att diskutera ett ämne om så attityderna går isär. Ditt utfall är mest ett lågvattenmärke du borde undvika.
i ditt andra genmäle menar jag nog Den som sa det han var det.
Vad exakt är du så rädd för och kämpar med dina näbbar och klor så att skydda ditt skötebarn från oliktänkande användare? Något sexuellt utlöst eller tvångsmässigt i bruket av otrohetstrådar? Är du arkitekten bakom merparten av dem? Syftet är att skydda dem från all insyn? Chatta i så fall på en av sekretess belagd ljusskygg plats. Det här är ett Familjeforum öppet för alla sina medlemmar!
Begåvat att först citera mitt inlägg för att sedan få det raderat :)
Jag kämpade såklart inte med näbbar och klor för något eller någon för att jag talade om att ditt trams var oombett i tråden.
Kul att det renderade i en omfattande projicering.
-
Anonym (Hm) skrev 2024-09-04 13:45:35 följande:Alltså nu hänger du inte med riktigt i matchen. Citerade dig avsiktligt 🙄 Ingen behöver därmed gissa innehållet i dina tarvliga och barnsliga personangrepp. 👍 Projiceringar eller inte är det färdigsnackat om nu här, såtillvida du inte ber 🙏 om ursäkt för ditt bedrövliga och ociviliserade beteende i tråden.
Ha ha ha. Vad är då meningen med att anmäla ett inlägg för att få det borttaget när du själv citerat det?
Det är inte ociviliserat att påpeka dina egna självmål, som du ju är drottning av. Det ociviliserade, och narcisstiska, är att kräva ursäkter av andra för ditt eget beteende.
-
Anonym (Hm) skrev 2024-09-04 14:53:51 följande:
Dina kvasianalyser är tröttsamma och saknar resonans IRL. Önskar dig allt gott och att du ges bättre saker för dig i din tillvaro än att starta och upprätthålla schismer på nätet. I?m out ur ditt tramsande. Back to topic! Vidga dina vyer och finn accept till olika perspektiv. Andas!
Frågan din har jag redan besvarat. Läs om. Läs rätt. Ingen IQ eller EQ krävande historia.
Ha ha. Blir bara roligare och roligare.
Vem är det som tvångsmässigt går in och bombar sin egen världsbild i trådar där ens åsikter är tydligt oönskade? Snävare vyer och mindre accept är svårt att finna. Lyd dina egna råd.