Inlägg från: Anonym (Lycklig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Ett nytt äventyr fullbordades i natt på hotellet. Vi lyckades planera in min konferens i minsta detalj. Vi gör saker som jag inte får göra hemma. Det är kraftfullt, grovt och länge.

Nu åter till den gråa dagen.

• Anonym (Lycklig)
    Anonym (sjaskig otrohetsaffär) skrev 2024-05-07 21:32:04 följande:
    Nån som känner igen sin gråa man/pappa? Han har varit gift med dig/din mamma i ca 20 år. Han går runt med en boner varje dag och rättfärdigar sina sjaskiga otrohetsknull med en annan kontorssråtta med att man bara har ett liv. Det har du/ni också.

Dubbelspelet och lögnerna har pågått i ca fyra år. Han kommer hem och luktar främmande fitta efter morgonknull, lunchknull och konferensknull ett par gånger i månaden och skryter om det på sociala medier. De har alltså bedragit sina respektive partners uppskattningsvis 100 gånger tillsammans så det lär finnas folk som vet även om du/ni troligtvis kommer att bli bland de sista att få reda på det, men fråga runt så blir det förr hellre än senare.

Ibland knullar de på hennes arbetsplats i samband med nåt möte så de vet nog där också. Hon är några år yngre än din gråa man/pappa och ibland träffas de utan att knulla så han verkar se på henne som inte enbart ett kinky knullhål. Han tycker sex dig dig/er mamma är tråkig vaniljsex. Det senaste konferensknullet inträffade igår, natten mellan måndag 6/5 och tisdag 7/5 så idag är en grå dag med familjen.
    Är du lycklig? Det känns som du är djupt olycklig och som att du har mkt att ta igen i livet i många avseenden.
    Vi är olika människor här på jorden.
  • Anonym (Lycklig)
    Anonym (sjaskig otrohetsaffär) skrev 2024-05-11 12:47:56 följande:
    Den frågan ska du ställa till din fru och era barn. Berätta för henne och era barn hur du skapar din sk lycka och invänta deras reaktioner och hur lycklig det gör dem på en skala.

Ja, vi är olika människor här på jorden. En del är självupptagna otrogna as som försöker projicera sina tillkortakommanden på andra.
    Min bedömning är att min fru är oerhört lycklig. Hon har inte lyft frågan om frekvent sex på många år. Hon är nöjd med livet, sin familj, hus, resor över hela världen och ett rikt social umgänge. Hon är på en perfekt plats i livet.
    Min älskarinna är i en liknande situation där hon lever i ett äktenskap utan sex sedan några år tillbaka.
    Jag lever - Hon lever. 
    Allt rullar på. Vem kan döma i denna idyll?
  • Anonym (Lycklig)

Fullbordat en magisk förmiddag. Vi var båda på "kundbesök" under fm.
    Under en strålande promenad stannade vi till vid en glänta och gick snett in i skogen. Några hundra meter in fullbordades äventyret. Det var magiskt. 
    Vi vandrade vidare efter ett tag. Satte oss ned och tittade på båtarna som passerade förbi ut mot skärgården. Vi tog varandra i händerna och vandrade åter.
    Vi kunde inte hålla oss. Det blev ett varv till.
    Magiskt.
    Vi sitter nu på respektive kontor. Helt avslappnade.

• Anonym (Lycklig)

Ett sista möte innan semestern fullbordades igår över en "långlunch". Det var två veckor sedan sist. Det var milt sagt magiskt. Vi vet vad vi vill. Det är hett, starkt, vi utforskar våra kroppar maximalt som inte är tillåtet i vårt vanliga liv. Vi visste att vi inte kommer ses förrän efter semestern i Augusti. Vi verkligen kramade ut allt.
    Det var som sagt underbart. 

Ha en riktigt trevlig sommar alla i denna tråd!

• Anonym (Lycklig)
    Anonym (Hm) skrev 2024-07-31 00:38:24 följande:
    Vad vill du ha sagt med det? Rättfärdigar din mans fantasilöshet i er erotik dina snedsteg på något sätt?
    Du verkar oerhört bitter. Lever du själv i ett sexlöst äktenskap och försöker rättfärdiga din negativa stance?
  • Anonym (Lycklig)
    Anonym (Hm) skrev 2024-07-31 10:15:21 följande:
    Den där kvasikommrntaren representerar dig. Någon behöver i dessa repetitiva otrohetstrådar (närmast OCD beteende) ta på sig rollen som moralens väktare. Gör själv så mer än gärna! Ser mkt klarsynt på ditt budskap. Samt har god erfarenhet av de dubiösa baksidor av livsfilosofin som predikas. Alla är inte stöpta i samma form. Alla tycker inte samma, eller hur? Tur är väl det. Ämnet berikas därmed med fler perspektiv än ett, inte sant? Vill du ha det på annat vis med dina psykologiska påhopp - i syfte tysta någon av annan åsikt än din?
    Det kan konstateras att vi alla lever olika liv. Vi har alla olika behov. Vissa är mkt nöjda med att inte ha sex av olika anledningar. Om allt fungerar och alla är nöjda varför skall då detta vara ett så stort problem. Tanken med tråden vara att peka på de positiva aspekterna av otrohet. Jag tycker att du skall släppa denna tråd och gå vidare i livet. Det känns som att du inte verkar ha ett speciellt lyckligt liv.
  • Anonym (Lycklig)
    Anonym (Hm) skrev 2024-07-31 15:11:03 följande:

Shit ! Missade visst alla moralpikar undanbedes i din trådstart. Har emellertid undvikit moralisera på ett sätt som du nog reser ragg emot. Mitt budskap till dig och eventuella gelikar är syssla med alla sidoaktiviteter du vill - så länge ärlighet och öppenhet mot befintlig partner finns med. Annars förs hen systematiskt och diaboliskt över tid bakom ljuset. Det är min tillförsel i tråden. Igen. Så länge din kvinna/man äger en medvetenhet om din valda livsstil och du själv fixar sova med gott samvete på kudden om natten är allt okej? Noterar antalet nattsuddare som uppehåller sig i otrohetstrådar är oproportionerligt högt till antalet. Vad beror DET på? Ett gott samvete borgar i regel för god sömn. 

Du höjer alltså din insats med psykologiska skamgrepp, sysslar med chansartade gissningar. Tänk om du gissar fel. Människors lycka är verkligen en definitionsfråga. Ekvationen i harmoni och lycka hänger ihop med massor av parametrar varav vår sexualitet bara är en av dem. Nog så viktig! Om du mår bra av dina gissningslekar, varsågod keep on.

Oj!
    Fet stil, understruken text och avancerade ord. "psykologiska skamgrepp"?
    Din tillförsel till tråden är noll. Vi är alla vuxna i denna tråd. Respektera våra åsikter.
    Intresset för sex är olika för olika personer. En del tycker frimärken och fågelskådning är betydligt viktigare i ett förhållande. Jag respekterar detta till fullo.
    Nåväl jag släpper din bitterhet och du får kriga vidare.
  • Anonym (Lycklig)
    Anonym (Hm) skrev 2024-07-31 18:48:30 följande:
    oj, oj, oj total misunderstanding. Psykologiska skamgrepp drar jag till med när du påstår det ena efter det andra om min person som är osant. Utan grund. Jag är exempelvis mycket intresserad av sex och samlevnad. Vi delar bara inte samma plattform värderingsmässigt i vår syn på trohet/otrohet. Frimärkssamlingen ägnade jag mig år som förpubertalt barn Thihi. Därefter blåste helt nya vindar :) Äkta fågelskådare imponerar iofs på mig, killarna heta, men inget jag satsat på. Som pensionär? 

Min tillförsel i mina poster betyder mer än noll om du kikar på antalen tummen upp 👍 Jämför gärna återkopplingar på ditt. Nope jag kör inte heller med stöd nick eller annat skumrask.

Inte heller är jag en bitterfitta! 😋 Tvärtom är jag livsbejakande och nyfiken i en rad olika frågor. Vad får du alltifrån? Är du en bitter kille? Ligga runt dealen frustrerande mentalt?  Projicerar du något?
    Herregud......kan inte du bara inte släppa taget?
    Har du inget att göra i livet?  Du känns som en kvinna som alltid vill ha det sista ordet. Vad är du att döma vilken plattform värderingsmässigt vi befinner oss som skriver i vårt tycke positiva inlägg i denna tråd.
    Är det inte ngt fel när man i vuxen ålder sitter och räknar "likes" i denna tråd?
    Då är man verkligen på en förpubertal nivå.
  • Anonym (Lycklig)

God Morgon
    Hoppas att alla haft en bra sommar!
    Åter tillbaka på kontoret. Befann mig på Amalfikusten unders sommaren. Det hjälpte dock föga.
    Så hösten inledes denna vecka med en stärkande em på ett centralt placerat hotell. En underbar stärkande catch-up och fysiskt fyrverkeri med älskarinnan. Även hon har haft en synnerligen torr sommar med en make som lagt ned sin verksamhet.

Alla är nöjda och vi känner oss redo att möta hösten. 

• Anonym (Lycklig)

Underbar fm på hotellet. Det har nu gått några veckor sedan sist av olika anledningar. Vi känner varandra, dörren stängs, kläderna av, in i duschen, förspel, vi vet vad vi gillar, vi teasar varandra och sen har vi tre kraftfulla rundor.
    Det är okomplicerat, det är rakt, det är rått & det finns inga hämningar.

Vi skills åt tre timmar senare.

Nu sitter jag här under eftermiddagen i ett zoom möte och är helt nollställd och tillfredsställd. Det kändes som för lång tid har passerat sedan sist.

• Anonym (Lycklig)

En stärkande arbetsresa. Trevlig middag. En het natt. Sov 4 timmar i en varm sked. Därefter ut till flygplatsen. Vi vinkade till varandra på flygplatsen.
    Jag tog igen 4 veckors celibat på en natt. Fylld av energi nu åter på kontoret i Sthlm.

Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden