Anonym (Hm) skrev 2024-07-31 18:48:30 följande:
oj, oj, oj total misunderstanding. Psykologiska skamgrepp drar jag till med när du påstår det ena efter det andra om min person som är osant. Utan grund. Jag är exempelvis mycket intresserad av sex och samlevnad. Vi delar bara inte samma plattform värderingsmässigt i vår syn på trohet/otrohet. Frimärkssamlingen ägnade jag mig år som förpubertalt barn Thihi. Därefter blåste helt nya vindar :) Äkta fågelskådare imponerar iofs på mig, killarna heta, men inget jag satsat på. Som pensionär?
Min tillförsel i mina poster betyder mer än noll om du kikar på antalen tummen upp 👍 Jämför gärna återkopplingar på ditt. Nope jag kör inte heller med stöd nick eller annat skumrask.
Inte heller är jag en bitterfitta! 😋 Tvärtom är jag livsbejakande och nyfiken i en rad olika frågor. Vad får du alltifrån? Är du en bitter kille? Ligga runt dealen frustrerande mentalt? Projicerar du något?
Herregud......kan inte du bara inte släppa taget?
Har du inget att göra i livet? Du känns som en kvinna som
alltid vill ha det sista ordet. Vad är du att döma vilken plattform värderingsmässigt vi befinner oss som skriver i vårt tycke positiva inlägg i denna tråd.
Är det inte ngt fel när man i vuxen ålder sitter och räknar "likes" i denna tråd?
Då är man verkligen på en förpubertal nivå.