Otrohetstråden - Den positiva tråden
Jag är mer inte benägen att gå på precis vad som helst, till skillnad från en del andra.
Jag träffade min extraman i veckan. Det var okomplicerat och underbart, som ett riktigt bra gympass. Hjälper en att fokusera på jobbet med.
Måste få fråga er som är otrogna men ändå älskar er partner, varför? Är det spänningen? Kicken? Hur försiktiga är ni och hur gör ni?
Ännu en träff, en äkta herdestund med filt i en solig glänta. Ömt och sinnligt.
Hemma har det varit torrt i tre veckor nu.
Längtar ihjäl mig efter min lover. Semester är ett otyg, har inte fått sex på veckor.
Inte nu men snart. Längtar så efter hans undersköna ...
Äntligen, ett skönt möte på en solig sommaräng med gott om tid.
Vi hade saknat varandra. Han hade inte fått sex på hela semestern för då ska det resas och fixas en massa och göras utflykter och hon orkar inte och vill inte.
Inget problem för min del. Han är en omtänksam älskare och kan gärna få lite kaka av mig så länge.
Hur tänker du då kring att dina önskemål (fullt förståeliga) och din vilja att leva ut din sexualitet har sprängkraft nog att avsluta relationen?
. Baserat på de samtal ni fört innan dina erotiska äventyr. Vem vet, huruvida din partner agerat exakt i samma i sin tappning, experimenterat på sitt håll. Ni har ju en gemensam tysthetspolicy.