Otrohetstråden - Den positiva tråden
Kobbe22
Könet på den du är otrogen med saknar betydelse. = Otrohet oavsett.
Kobbe22
Könet på den du är otrogen med saknar betydelse. = Otrohet oavsett.
Lycklig. Kom på nåt!
1) Du vet väl om om att det är klart mer tidskrävande att öppna och administrera en tråd (du är TS) än att som jag göra enstaka inlägg?
2) Har du inget annat att fylla dagarna än med trådstarter?
3) Eller uppvigla FL användare till så kallad lycklig otrohet. Handen på hjärtat, existerar ens den lyckade otrohetsaffären? De brukar med tiden bli rätt så solkiga, ta av värdefullt familjeengagemang mm och föra med sig både ångest och smärta.
4) I din argumentation är fantasin rik, du drar dig inte inför kränkande försök till maktutövning genom hitte-på, vill till varje pris vill ha sista ordet. Om så falska påståenden om dina opponenter tas till. Tror vi båda är rätt så medvetna om vad den strategin kallas!
Jo men visst är jag intresserad av ämnet. Det är väl närmast en självklarhet, i annat fall besvärar man sig inte med att posta inlägg. Du får/ska självfallet upprepa dig hur mycket du vill och behöver varstans. Omvänt får du pga åsikts- och yttrandefriheten som råder räkna med meningsmotståndare som tar bladet från munnen ibland. Våra skilda erfarenheter och därmed synvinklar berikar eventuellt oss båda? I två riktningar. Nej, jag har inga planer på att skapa en ny otrohetstråd, det dräller därtill av dem.
Önskar dig Kåt Fru omvänt en underbar kväll!
Din input är oombedd. Rätt uttryckligen i trådstarten.
Som ett rött skynke för dig och dina förvirrade inlägg i alla trådar av samma typ, verkar det som.
Andas...
Din ton mot mina ventilerade värderingar och åsikter är mest ett personangrepp. Du håller dig inte till sakfrågan. Överväger anmäla dig till moderator när ordet måste få vara fritt. Vi får se. Alla medlemmar på FL har rätt att diskutera ett ämne om så attityderna går isär. Ditt utfall är mest ett lågvattenmärke du borde undvika.
i ditt andra genmäle menar jag nog Den som sa det han var det.
Vad exakt är du så rädd för och kämpar med dina näbbar och klor så att skydda ditt skötebarn från oliktänkande användare? Något sexuellt utlöst eller tvångsmässigt i bruket av otrohetstrådar? Är du arkitekten bakom merparten av dem? Syftet är att skydda dem från all insyn? Chatta i så fall på en av sekretess belagd ljusskygg plats. Det här är ett Familjeforum öppet för alla sina medlemmar!
Begåvat att först citera mitt inlägg för att sedan få det raderat :)
Jag kämpade såklart inte med näbbar och klor för något eller någon för att jag talade om att ditt trams var oombett i tråden.
Kul att det renderade i en omfattande projicering.
Ha ha ha. Vad är då meningen med att anmäla ett inlägg för att få det borttaget när du själv citerat det?
Det är inte ociviliserat att påpeka dina egna självmål, som du ju är drottning av. Det ociviliserade, och narcisstiska, är att kräva ursäkter av andra för ditt eget beteende.
Dina kvasianalyser är tröttsamma och saknar resonans IRL. Önskar dig allt gott och att du ges bättre saker för dig i din tillvaro än att starta och upprätthålla schismer på nätet. I?m out ur ditt tramsande. Back to topic! Vidga dina vyer och finn accept till olika perspektiv. Andas!
Frågan din har jag redan besvarat. Läs om. Läs rätt. Ingen IQ eller EQ krävande historia.
Ser att jag uppenbarligen scrollat förbi din post. Där håller jag absolut med dig. En 20 årig aktiv relation är definitivt ingen slit och släng historia. Tvärtom. Hatten av! :)
Du och din man smusslar inte bakom rygg utan väljer en öppen överenskommelse, på så sätt att ni ihop berört möjligheten till snedligg eller otrohet. Och att ni i så fall inget vill veta om den saken. Var och en får ha eventuella affärer vid sidan av på sitt eget samvete så länge dessa sköts diskret. Ja, vad sägs om konstruktionen? För min del opponerar jag mig inte det minsta. Ni har båda två varit ärliga mot den andre, kört med öppna kort i öppet samförstånd. Ett ömsesidigt kontrakt har skapats av er tillsammans. Hur tänker du då kring att dina önskemål (fullt förståeliga) och din vilja att leva ut din sexualitet har sprängkraft nog att avsluta relationen?
Tror ni är på säker mark din partner och du när ni är relativt öppna med varandra om hur göra. Hur hantera alla frestelser och attraktioner som dyker upp på under resans gång. Öppenheten gör dig till vinnaren i tråden. Baserat på de samtal ni fört innan dina erotiska äventyr. Vem vet, huruvida din partner agerat exakt i samma i sin tappning, experimenterat på sitt håll. Ni har ju en gemensam tysthetspolicy.
Oxå för mig går att relatera till positiva aspekter i en otrohetsaffär, meningsskiljaktigheterna här i tråden till trots. Okej om något kommunicerats om öppet allra först :)
Lycklig kille älskar lägga upp sina sexnoveller i tråden. Rätt så underhållande måste jag medge.