Inlägg från: Anonym (Susanne) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Susanne)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 18:03:18 följande:
    Positivt för vem? För den som bedrar, den som blir bedragen, alla andra?

Och att själv bedra andra är det enda som räknas som erfarenhet menar du?
    Positivt för den som har något positivt att förmedla.

Gnäll hör ju hemma i andra trådar 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 18:06:14 följande:
    Snarare du som verkar tro att bete sig som en skithög är det enda som räknas som erfarenhet.

Tråden är en öppen tråd där alla har rätt att skriva, att du och andra skithögar sen inte gillar det och vill begränsa det till att bara skithögar får skriva är ju iof inte så förvånande. 
    Återigen missar du syftet med tråden

Men gnälla är du bra på!
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 18:09:04 följande:
    Den som gnäller är ju du. Som gnäller på att folk skriver dumma saker i dina snuttefilts trådar..
    Visa bara att du kan dela positiva erfarenheter av otrohet här så är du på rätt plats på forumet 
  • Anonym (Susanne)

Otrohet är ett ämne som engagerar och berör.

Imponerande att se med vilken ihärdighet en begränsad skara negativa ängsliga personer skriver här timme efter timme, till trots för att tråden uttryckligen ska handla om positiva erfarenheter kring otrohet.

Gnäll trådar finns det gott om för de gnälliga.
    Gnället här kretsar också i loop med samma argumentation, likt en LP skiva med hack i.

Nu lägger vi gnället åt sidan och hälsar de som vill skriva om sina positiva erfarenheter varmt välkomna!

• Anonym (Susanne)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 18:39:59 följande:
    Nejdå, du kan skriva ditt BS bäst du vill och andra kommer fortsätta skriva vad de tycker oavsett om du gillar det eller ej.
    pssst... fel tråd 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 19:36:58 följande:
    pssst.... detta är inte någon regel tråd

Och ingen här förutom du är dum på riktigt.
    Jag kände på mig att du skulle bränna av dina taffliga argument och falla pladask ner i 'du är dum'-fällan.

Grattis Kva! Nu är du på dagisnivå på riktigt.

Du är i en tråd där du bryter mot trådskaparens intentioner varje gång du skriver något.

Nu har du rivit av 'du är dum'-plåstret inför alla som häpnas över din retorik.

Det är stort.
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 20:22:48 följande:
    Du gör kattläten mot människor för att du tror att du har makt...

Du sitter och spammar en tråd om regler och säger att andra inte har någonting att tillföra..

Du använder ord som är alldeles för stora för din egen hjärna. 

Tro mig, det är ingen utom din låtsasvän som häpnas.
    Magiskt, Kva.

Världsklass!
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 20:31:07 följande:
    Något självförsvar måste vi få ha mot er tölpar. 
    Hoppas du har glimten i ögat, kan ta ett steg utanför dig själv och se den komiska dagisnivån i att sätta 'du är dum'-bollen i rullning.

'Du är dum'
    'Nähä'
    'Joho - du är visst dum'
    'Nähä'
    ',Joho - jag sa det först, så de så'

Den dörren öppnade du just.
    Jag har inga andra argument kvar, så det får bli 'du är dum'
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Positiv_fwb) skrev 2024-03-01 22:40:37 följande:

Ni negativa blunda nu och gå vidare?..ni har tagit alldeles för mycket plats här, sorry :)
    Livet är inte alltid svart eller vitt, jag och frugan har det bra på väldigt många sätt men sexlivet har sinat efter att vår dotter kom för flera? år sedan och är noll numera.  Hon har inte samma/inget behov helt enkel och vem mår bra av tjat-sex?? För att göra en lång historia kort så testade jag en dejtingsajt för ett par år sedan. Det finns endel av motsatt könet som är i samma situation. Jag träffade tillslut en tjej, som man gäller det att ligga i. Det bästa jag har gjort på väldigt väldigt länge. Det var riktigt het och nice från första stunden för oss båda, njutning på hög nivå kan jag lova från två utsvultna. Vi träffas fortfarande ibland. Kärlek och sex behöver inte alltid hänga ihop. 
    Jag har givit frugan lite hintar, så hon vet innerst inne.
    Det fanns en intressant artikel i DN 2023-01-29 i ämnet som många här borde läsa. ?Är det verkligen hela världen att vara otrogen?
    Men ni negativa kan ju fortsätta att leva som munkar och nunnor.;)

Skål Äntligen 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (M) skrev 2024-03-02 13:07:49 följande:
    Vilket patetiskt försvarstal. Att du ens behöver försvara dig säger ju allt. 
    Gulle dig, trådens självutnämnda solstråle, alltid outtröttligt redo med nya mumsiga moralkakor .

Tack söta du för att du finns här och gör tråden så spännande och oförutsägbar Hjärta
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-03-02 19:25:34 följande:

Nu är jag mätt, nöjd och glad igen, och min älskare också. 
    Sen kommer vi hem och gör allt vad partnern vill resten av dagen och är på extra bra humör. Vem förlorar? Jag tar gärna ett varv till om det erbjuds.

Härligt - njut av er stund på jorden! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Påskafton) skrev 2024-03-02 19:31:37 följande:
    Brinn i helvete ditt smutsiga jävla idiot
    Ojdå, vilken energi!

Varför är det så jobbigt för dig?
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Adam) skrev 2024-03-02 19:42:06 följande:
    Med tanke på hur vanligt otrohet är så är det märkligt att ämnet är så stigmatiserat. På mitt jobb vet
     jag att 70% av alla gifta män raggat på konferenserna. Helt vanliga män som skjutsar sina barn på träningar på helgerna, som bygger på altanen på somrarna och går på regelbundna parmiddagar med sina fruar. Tror andelen män som är helt trogna sin respektive under en hel livstid är otroligt få. Förlåt om jag förstör din illusion nu.
    Och omvänt Adam, bland mina närmaste väninnor är det bara en som eventuellt sover med händerna på täcket.

Äventyr, upplevelser, erfarenheter.
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-03-02 21:50:46 följande:
    Verkligen inte. Vi har båda en god anledning att komma nyduschade hem.
    Win Win! Solig
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Stört) skrev 2024-03-02 22:15:20 följande:
    Det är väldigt speciellt att uppmuntra någon till att skada en annan människa. Men vi är alla olika
    Det kan jag lova dig att vi är 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 22:16:43 följande:
    Man slutar aldrig förvånas. Men det är nog inte meningen att man ska förstå sig på folket heller. Lika bra kanske, tänker inte sjunka så lågt :) 
    Visst ÄR det jobbigt ändå,?
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 22:21:43 följande:
    Jobbigt? Nja det vet jag inte. Mest irriterande och hemskt gör de stackars utsatta människorna nu inte verkar ens bry er om. Men om det hade varit er själva hade det nog inte varit lika kul.
    Du skriver och kämpar på så tappert för att förändra, förbättra, göra världen god.
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 22:30:25 följande:
    Ja, det är väl bra 
    Du tror iallafall stenhårt på det du gy
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 22:43:36 följande:
    Tror? du borde väl med innerst inne tycka att det är fel att leka med folks känslor 
    I den bästa av världar så fungerar som du så gärna vill tro och hoppas.

Om det verkligen ÄR så i din värld så så vill jag inte röra runt i det du tror på.
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden