Otrohetstråden - Den positiva tråden
Och att själv bedra andra är det enda som räknas som erfarenhet menar du?
Gnäll hör ju hemma i andra trådar
Otrohet är ett ämne som engagerar och berör.
Imponerande att se med vilken ihärdighet en begränsad skara negativa ängsliga personer skriver här timme efter timme, till trots för att tråden uttryckligen ska handla om positiva erfarenheter kring otrohet.
Gnäll trådar finns det gott om för de gnälliga.
Gnället här kretsar också i loop med samma argumentation, likt en LP skiva med hack i.
Nu lägger vi gnället åt sidan och hälsar de som vill skriva om sina positiva erfarenheter varmt välkomna!
Ni negativa blunda nu och gå vidare?..ni har tagit alldeles för mycket plats här, sorry :)
Livet är inte alltid svart eller vitt, jag och frugan har det bra på väldigt många sätt men sexlivet har sinat efter att vår dotter kom för flera? år sedan och är noll numera. Hon har inte samma/inget behov helt enkel och vem mår bra av tjat-sex?? För att göra en lång historia kort så testade jag en dejtingsajt för ett par år sedan. Det finns endel av motsatt könet som är i samma situation. Jag träffade tillslut en tjej, som man gäller det att ligga i. Det bästa jag har gjort på väldigt väldigt länge. Det var riktigt het och nice från första stunden för oss båda, njutning på hög nivå kan jag lova från två utsvultna. Vi träffas fortfarande ibland. Kärlek och sex behöver inte alltid hänga ihop.
Jag har givit frugan lite hintar, så hon vet innerst inne.
Det fanns en intressant artikel i DN 2023-01-29 i ämnet som många här borde läsa. ?Är det verkligen hela världen att vara otrogen?
Men ni negativa kan ju fortsätta att leva som munkar och nunnor.;)
Nu är jag mätt, nöjd och glad igen, och min älskare också.
Sen kommer vi hem och gör allt vad partnern vill resten av dagen och är på extra bra humör. Vem förlorar? Jag tar gärna ett varv till om det erbjuds.