Hur kommer jag över en förälskelse?
Hej!
Är absolut inte en ung tjej utan en kvinna som har barn. Var mycket intresserad av en kollega som visade också intresse. Vi höll på att uppvakta varandra i flera månader , till slutet började vi bli väldigt spända när vi sågs. Eftersom jag visste att han kommer att sluta och ville inte att missa chansen bestämde jag mig att fråga ut honom och var säker på att det blir vi två (konstigt nog hade jag så stora förväntningar). Hur som helst han tackade ja och vi var superlyckliga. Han har lite svårt med kommunikation men hans blickar var kärleksfulla och jag tänkte att vara annorlunda är ofta positivt. (misstänker att han har asperger).
Vi träffades till slutet men det blev inte så bra, stelt och mötet var kort.
Jag blev så ledsen trotts att vi inte känner varandra. Skrev till honom om att det blev lite så där men han var positiv men kunde också tolkas som tack och hej.
Tänkte undvika honom på jobbet för jag tolkat det som att han inte vill ses igen.. Sedan började han bli gullig mot mig igen . Efter några veckor messade jag honom och frågat om vi kunde ses någon gång, han svarade att vi kunde höras om det och frågat om hur det är och så. Sedan bär jag skrev tillbaka om läget hos mig och så, svarade han aldrig.
Tolkade det som att han inte intresserad. Blev naturligtvis ledsen men vill ändå ha någon som gillar mig tillbaka. Försökte glömma honom men han dyker upp i mina tanker ofta. Saknar honom mycket(vet att det är dumt).
Ser att han tittar på mina stories men inte kommenterar.
Jag vet att han har slutat och jag borde släppa det, men jag tänker på honom ofta.