Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Vad vill den unga killen med en 40-åring?

En trasig ung kille med ett tungt bagage stöter på dig... Lämna honom ifred,

• Anonym (Hmm)
    Nymphomania skrev 2024-03-22 22:52:24 följande:

Jag fattar ju också att jag är den som har mest att förlora här, trots att han ber mig att inte berätta för någon om vår kontakt (Men frågar samtidigt om jag kommer vara på skolan nåt framöver och om vi kan ses då). Och nej jag vill absolut inte skämma ut mig o få mina barn att skämmas för mig eller ta avstånd från mig, mina barn är mitt allt, hemska tanke. Det är därför jag inte längre ger syre åt kontakten, svarar knappt på sms. Jag skulle aldrig kunna såra honom eller få honom att må dåligt, jag vill inte riskera mitt liv heller. Men jag skulle gärna vara vän med honom. Men jag inser ju att vi kanske redan passerat den gränsen då han skickat bilder på sig själv nästan helnaken samt skickat k*kbilder..... 

Då har du fattat helt fel för det är han som är trasig och har mest att förlora rent själsligt. Lämna honom ifred. Om du vill ha en ung älskare, fine. Gå ut på Tinder och skaffa dig en, men inte din dotters bekanta och inte unga killar med issues som måste läka.
  • Anonym (Hmm)

Och ska man vara riktigt ärlig så är det väl knappast en bra idé att vara otrogen heller. Kanske läge att föreslå en annan typ av relation med din man istället? Antingen trekant med en ung man där din make får känna sig som den erfarna och överlägsna eller en cuckold om han tänder på det, se dig med andra, eller att ni har en öppen relation bara.

Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?