Inlägg från: Anonym (Hatten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hatten)

Vad vill den unga killen med en 40-åring?

Nymphomania skrev 2024-03-22 18:36:48 följande:
    Vad vill den unga killen med en 40-åring?
    Det är svårt att veta vad en kille vill med en äldre kvinna.
  • Anonym (Hatten)

Kan ju vara så att han är intresserad av att baka och har smakat på hennes härliga bullar. Så han vill lära sig av henne.

• Anonym (Hatten)
    Anonym (Äter din kaka) skrev 2024-03-23 08:09:47 följande:

Lika svårt som att veta vad en ung tjej vill med en äldre man! 

Nej, inte lika svårt.
  • Anonym (Hatten)
    Anonym (Nymfo) skrev 2024-03-23 09:02:38 följande:

Gymnasisten vill helt enkelt ett nummer med en modersfigur. 

Om han är gymnast och hon också höll på med sånt i yngre dagar, så kan vad som helst hända.
  • Anonym (Hatten)
    Anonym (Tss) skrev 2024-03-27 03:50:18 följande:
    De flesta kvinnor är inte så lösaktiga som män önsketänker. Ni har en högst ocharmig förmåga att applicera er egen billiga sexualitet på andra och tro att alla är lika lättfotade som män. 
    Standardursäkten. Sen när kvinnor gör som män så ser kvinnor det som nåt positivt.
  • Anonym (Hatten)
    OlleSQ skrev 2024-03-26 16:07:23 följande:

Att det skulle finnas kvinnor som vill ha okomplicerat sex är förstås helt otänkbart i din värld. 

Såhär säger en del äldre kvinnor om sex.

? Jag tror att nästan samtliga upplever att de kan ta för sig, och se sina sexuella behov bättre ju äldre de blir. Det blir egentligen bättre och bättre. När man har förvärvat förmågan att ta för sig, att det kanske inte alltid behöver vara så långa förspel eller så vackert...utan tar för sig sexuellt så uttryckte flera ?jag är som en man? eller ?jag känner mig som en man?. Det sexuella begäret definieras som manligt.
    Även den vilda och glupska sexualiteten benämns av flera kvinnor som manlig, konstaterar Åsa Kalmér som önskar ett samliv fritt från både mentala och verbala stereotyper. 
  • Anonym (Hatten)
    Anonym (jaha) skrev 2024-04-03 09:54:31 följande:
    Nja, jag tror inte män större kåtbockar än tjejer som unga den enda skillnaden är att de inte lindar in sin kåthet i en massa romantiserad BS som tjejer i den åldern gör. 

Dessutom är det ett jäkla hycklande bland tjejer i den ålder som går runt och gnäller över killarnas kåthet men njuter mer än gärna av uppmärksamheten och bekräftelsen och bli skitsura om killar inte visar intresse för dem.
    Ack så sant.
Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?