• Core

Vad vill den unga killen med en 40-åring?

Haha va fan. Patetiskt. Det har hänt att unga flickor skrivit,  jag vet inte vad det är men så fort jag vart över 30 började de försöka ragga upp mig.

Varför skulle jag ens svara på de här försöken?

Jag måste bara tillägga, jag misstänker att det här är ett troll som vill peka på olikheterna hur man besvarar män och kvinnor. Men enl mig är TS en äckelkärring lika mycket som en gubbe hade varit ett vider. Men, som sagt, med högsta sannolikhet nån incel bara

• Core

Den ska du veta. Du har kanske förtroliga samtal där ni båda delar med er.

Men där emellan sitter han med grabbarna och skojar om att han ska sätta Kalles morsa, etc. Bilder du skickar visas runt. Tänk efter lite här kanske, hur kan ditt tantsnuskande påverka din dotter när dina tuttbilder och flirtiga meddelanden delas hej vilt på snap?

• Core
    Core skrev 2024-03-23 11:51:57 följande:

Den ska du veta. Du har kanske förtroliga samtal där ni båda delar med er.

Men där emellan sitter han med grabbarna och skojar om att han ska sätta Kalles morsa, etc. Bilder du skickar visas runt. Tänk efter lite här kanske, hur kan ditt tantsnuskande påverka din dotter när dina tuttbilder och flirtiga meddelanden delas hej vilt på snap?

Sen*

Och Kalle funkar ju inte, utan han ska ju sätta Saras morsa

• Core
    Anonym (Tss) skrev 2024-03-27 03:50:18 följande:
    De flesta kvinnor är inte så lösaktiga som män önsketänker. Ni har en högst ocharmig förmåga att applicera er egen billiga sexualitet på andra och tro att alla är lika lättfotade som män. 
    Haha. Länge sedan man såg en skribent med sån dubbelmoral. Å ena sidan pratar du om mäns syn på kvinnor, sen klumpar du ihop alla män i ett fack, det är ärthjärnor och all möjliga titlar vi får bära enligt dig.

Aja, tur att inte alla kvinnor är enträgna manshatare iallafall. Nu för tiden känner jag nästan sympati snarare än irritation när jag läser inlägg från sådana som dig, har man dragit på sig en sån bitterhet och onyanserat tänkande kan man inte haft det lätt.
Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?