Inlägg från: Anonym (Erfaren man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Erfaren man)

Vad vill den unga killen med en 40-åring?

Ja här kanske jag skulle passa på att moralisera och varna? Nja, jag tänker gå den andra vägen faktiskt. Här tänker jag att den attraktion du känner väcker både spänning och värme, kanske sporrar det din fantasi till gränsen där värme blir till hetta. Så avvakta, dra dig tillbaka, eller fortsätta framåt, upptäcka, våga ge dig hän och uppleva. Ja det skall ställas mot de risker som några tagit upp här. 

Som ung hade jag själv en längre relation med en mycket äldre gift kvinna. Jag attraherades av kvinnligheten, mognaden och förstås erfarenheten. Hon invigde mig i mer avancerad sex, trekant mm. En upplevelse jag inte skulle vilja vara utan. Men sedan är frågan om just denne unge man är seriös? Så inga bilder av den art att du kan identifieras är mitt råd. Tatueringar, speciella smycken, kläder som lätt kan kännas igen mm. Bilder med saker i bakgrunden som kan identifieras hör väl till de vanligaste misstagen.

Jag skulle nog ha träffat honom, ta honom på pulsen och se om det är ungdomlig nyfikenhet och rackarspel som driver honom eller om han är genuint tänd på dig, din person och din kropp.

Det här kan bli både spännande och passionerat om det sköts snyggt och framförallt rätt!

Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?