Nymphomania skrev 2024-03-30 17:01:13 följande:
Tack till alla som engagerat sig i tråden och bidragit med nyanserade och tänkvärda svar.
Några lite mer syrliga o dömande än andra.
För att ge mer klarhet, svara på frågor o uppdatera.
Vad gäller sexnovellerna så känner min man till dom, ja. Inga konstigheter. Han har läst flera.
Min dotter går på ett individuellt program o har endast 1h lektion på plats, en dag i veckan. Hon träffar inte andra elever och går inte i en klass på det sättet. Han går samma individuella program men är inte ens där den dagen hon är där.
Så dom har inte ens träffats. Men självklart förstår jag ändå att vår kontakt är obekväm för henne, men framförallt så tycker hon att han agerar konstigt som började med att flirta hårt, sen bryta kontakten i en månad för att sedan skicka massa sms o msn medd. Och uttrycka "jag förstår att du är arg på mig, men vi kan lösa detta". Vad finns att lösa liksom? "Snälla skriv inte mer med honom, det är nåt fel på han", sa min dotter. Å jag kommer inte skriva mer till honom... Han ghostar dessutom igen. Skriver han mer så ska jag låta min dotter slippa veta. Min man vet om att vi haft kontakt.
Som sagt så jagar jag inte öht, framförallt inte lammkött. Jag är överlag lycklig i mitt äktenskap och älskar min man högt. När Noel hörde av sig och allt han skrev, det slog ner som en blixt från klarblå himmel i mitt liv. Så snälla, sluta döma och kalla mig tramsig mm. Jag har inte agerat omoraliskt o jag tänker inte göra det.
Du verkar ju iallafall ha en dotter som är mycket klokare än sin mamma, som snabbt insåg att det är något fel på han och bad dig låta bli att skriva något mer till honom..
Då är hon nog klok nog att förstå och tycka att det är lika fel av dig att uppmuntra en sån sak genom att svara honom överhuvudtaget, speciellt så länge som du är gift med hennes pappa.
Varför blandar man in sin unga dotter i en sån sak? Varför berättar man ens att man skriver med en kille som är 2 år äldre än dottern?
Sånt vill man inte veta som barn! Ditt barn vill inte höra någonting om dina sexfantasier eller vad du tänder på, osv..😏
Och även om du inte har sagt att du fantiserar om honom så förstår hon nog det ändå eftersom hon verkar klok..